FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Sikkerhed > 445 threats found - skal man tage det alvorligt? Start et nyt emne

445 threats found - skal man tage det alvorligt?
03/01/2017 - 15:40:41
MacWin
Veteran
Siden: juli 2008
Hej

Jeg har AVG Antivirus installeret. Den poppede pludselig op med at den har fundet nogle "threats".
Jeg sagde ja til at putte ca. filer i karantæne - heriblandt Chrome.
Nu har den været i gang i 3-4 timer og indtil videre fundet 445 threats. Kun 55 % af min iMac er scannet.

Hvad gør jeg når den engang er færdig. Hvis jeg siger ja til at putte 445 filer (formodentlig endnu flere) i karantæne, så forestiller jeg mig at den går ned idet vigtige filer ikke længere er tilgængelige.

Hvad gør man?

| 40'' iMac 5.8 GHz | 28'' MacBook Air 4.8 GHz | iPhone 7 | 512 gb iPad 5G - 2. gen. |
445 threats found - skal man tage det alvorligt?
03/01/2017 - 15:42:23
MacWin
Veteran
Siden: juli 2008
(...Fortsættelse):

Jeg har en harddisk på over 3 TB og selvom jeg har Timemachine kopi af det meste, synes jeg det er ret uoverskueligt at skulle køre alle programmer, filer m.m. ind forfra.

| 40'' iMac 5.8 GHz | 28'' MacBook Air 4.8 GHz | iPhone 7 | 512 gb iPad 5G - 2. gen. |

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017