FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > OS X > Afinstallering af programmer Start et nyt emne

Afinstallering af programmer
24/12/2016 - 10:45:39
Sass
Novice
Siden: december 2008
Glædelig Jul

Er det nok "bare" at fjerne App'en når man ønsker at fjerne et program, eller bør man hente en App som kan rydde yderligere op?

24/12/2016 - 11:01:51
Signifikant
Stormogul
Siden: april 2014
Kan anbefale osxdailty.com har løsninger til næsten alt hvad du kan støde på inden for Apple verdenen. Jeg har selv Appcleaner installeret. Den er gratis og kommer automatisk frem, når du sletter på normal hvis.

24/12/2016 - 11:46:59
Tonny Freimanis
Stormogul
Siden: marts 2006
Sass skrev: Glædelig Jul

Er det nok "bare" at fjerne App'en når man ønsker at fjerne et program, eller bør man hente en App som kan rydde yderligere op?

Sletning på Mac foregår stort set sådan her:

Hvis det er et simpelt program, kan man som regel nøjes med at hive det i papirkurven og tømme.

Er det hentet gennem AooStore, skal man også skrive sit admin-password.

Større programpakker og systemsoftware bør afinstalleres via sig selv eller en uninstaller.

Eventuelle overskydende mapper og filer kan fjernes manuelt eller via specialsoftware som det ovennævnte.

Gul stormmåge
24/12/2016 - 13:21:56
Sass
Novice
Siden: december 2008
Signifikant skrev: Kan anbefale osxdailty.com har løsninger til næsten alt hvad du kan støde på inden for Apple verdenen. Jeg har selv Appcleaner installeret. Den er gratis og kommer automatisk frem, når du sletter på normal hvis.

Virker perfekt, tak

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017