FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > OS X > Yosemite vil ikke installere Start et nyt emne

Yosemite vil ikke installere
30/11/2016 - 14:14:41
Jens Astrup
Nyt medlem
Siden: november 2007
Jeg har en 2 x 2,4 GHz Quad-Core Intel Xeon. Den kører 10.9.5 og nu har jeg brug for at installere Yosemite.

Jeg kan ikke bruge Sierra af forskellige grunde.

Jeg har ikke tidligere hentet Yosemite i App store men jeg har et SD kort med installeren.

Når jeg vil installere Yosemite skriver installeren og genstarter - men den istallere ikke noget. Den genstarter bare i 10.9.5 uden yderligere??

Kan det være fordi installeren ringer hjem og tjekker om jeg må benytte Yosemite på denne maskine??? Hvordan kommer jeg videre?

30/11/2016 - 19:48:14
Allan Nyholm Nielsen
Kaptajn
Siden: oktober 2003
Hvordan fører du installeren over på dette SD kort? Har du evt. en mulighed for at benytte en USB-stick?

Benyt gerne dette link(punktet om Yosemite)
Opret en startbar installation til Yosemite og andre - Apple Support artikel

Drop de programmer der opretter mediet for dig og benyt Terminal.

30/11/2016 - 20:31:54
David Munch
Veda
Siden: april 2001
SD eller USB stick, det burde ingen forskel gøre. Jeg tror din installer er lavet forkert.

Dropbox: www.dropbox.com/referrals/NTMyOTUyOQ -Brug dette link og vi får begge ekstra plads når du opretter dig!
30/11/2016 - 20:56:16
Jens Astrup
Nyt medlem
Siden: november 2007
Ja. Min installer var lavet forkert. Jeg har nu lavet en, der er bootable og det spiller. Tak.

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017