FORUM INFORMATION
Velkommen gæst!
Som gæst kan du læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

BRUGERPROFIL
E-mail:

Adgangskode:

Opret profil
Glemt koden?

FORUM MENU
Vis mine bogmærker
Vis mine agenter
Vis de nyeste indlæg
Start et nyt emne

FORUM KATEGORIER
AfstemningAirPlayApp StoreApple PayApple TV og tilbehørApple WatchCarPlayFAQForslag til MacnytFotoFoulumGallerietGrafiskHardwareHomeKit og tilbehøriCloudiOSiPad og tilbehøriPhone og tilbehøriPod og tilbehøriTunesMac OS (classic)Macnyt informererMusikNetværkNybegynder/switcherNyhedsdebatOrdet er fritOS XProgrammeringSikkerhedSoftwareSpilTips Video

Forum > Sikkerhed > "Din forbindelse er ikke privat" siger Chrome!!! Start et nyt emne

"Din forbindelse er ikke ikke privat" siger Chrome.
15/10/2016 - 09:24:46
MacWin
Veteran
Siden: juli 2008
Hej

Jeg kan ikke længere komme ind på dr.dk/tv. I hvert fald ikke I Chrome og Safari. I Firefox går det fint og på min andre Mac's er der heller ingen problemer. Kun her på min iMac.

Når jeg forsøger i Chrome står der følgende:

"Din forbindelse er ikke ikke privat.
Angriberen prøver muligvis at stjæle dine oplysninger fra www.dr.dk (F.eks. adgangskoder, beskeder eller kreditkort NET_ERR_CERT_REVOKED" og så er der en mulighed for at klikke på "Avanceret"

Hvis man gør det, står der blandt andet noget med nogle udløbne certifikater man kan slette i Hovednøgleringen.

Jeg synes bare ikke rigtig jeg kan få det til at virke. Jeg kan heller ikke helt finde ud af præcis hvad jeg skal slette.

I Safari ser dr.dk/tv bare underlig ud og man kan ikke rigtig klikke på noget.

Er der mon nogen der ved hvordan problemet løses?

| 40'' iMac 5.8 GHz | 28'' MacBook Air 4.8 GHz | iPhone 7 | 512 gb iPad 5G - 2. gen. |
"Din forbindelse er ikke ikke privat" siger Chrome
15/10/2016 - 09:35:47
MacWin
Veteran
Siden: juli 2008
Ahaaa.
Har nu fjernet adgangskoden til dr.dk/tv i indstillinger i Safari og nu virker det både i Chrome og Safari. :-)

| 40'' iMac 5.8 GHz | 28'' MacBook Air 4.8 GHz | iPhone 7 | 512 gb iPad 5G - 2. gen. |

Macnyt - version 3.8 (CVN) | EULA Copyright © 1996 - 2017