Syntes I er faldet af på den; det her er kun syv år siden: http://macnyt.dk/forum/?task=thread&query=1479310747355215781
Er jeg virkelig den eneste, der finder hele Macnyt.dk/forum meget kedeligt og tandløst i forhold til tidligere tiders vitalitet og saft og kraft, og ja, lidt spidse spydigheder i debatterne?
Måske jeg bare er blevet for gammel og debattørerne for kedelige på Macnyt!?!?
Selve argumentet om at omtale (positivt eller negativt) menneskers IQ niveau er jo faktisk dømt invalidt i 2023.
iPhoneX skrev:Selve argumentet om at omtale (positivt eller negativt) menneskers IQ niveau er jo faktisk dømt invalidt i 2023.
Hvis du vil have lidt "frisk" debat, så læs her:
1. Du pralede tidligere med, at du havde en IQ på 125. Her er, hvad Stephen Hawking mente om den slags udtalelser:
"People who boast about their IQ are losers" (2004). Jeg er enig med Hawking.
2. I dit indslag i dag skriver du:
"Syntes at I er faldet af på den…"
Jeg skriver: Jamen, hvad synes du så nu?
"Syntes" er nemlig præterium (slå det op), mens "synes" er præsens (slå det op), hvilket du helt klart bude vide som uddannet journalist. Desuden bør der være et komma efter "Syntes"; (Jeg) syntes, at I er faldet af på den…
Ud fra ovenstående kendsgerninger kan jeg derfor udlede, at du er en taber, som ikke engang behersker dit eget modersmål som professionel skribent.
Logic is a b*itch! :0)
Taber lige frem?!?
Jeg er måske en taber, men dit, Tonny Freimanis, eneste formål i livet er at være organdonor for en, der har højere IQ end dig selv.
Jeg er ikke en taber, jeg koncentrerer mig bare om at vinde kampe mod modstandere, der er værdigere end dig, Tonny Freimanis.
Den, der sagde, at du, Tonny Freimanis, skulle være dig selv, gav dig et RIGTIG dårligt råd.
Nej, jeg ville være en taber, hvis jeg var ligeglad med, hvilken dumhed som du, Tonny Freimanis, tænkte om mig.
Så fuck Tonny Freimanis, du når aldrig CHEFEN (Vassing) til sokkeholderne, din fucking taberstodder på Midtfyn. Bare vent, til jeg virkelig folder mig ud sprogligt og litterært og akademisk.
Kærlig hilsen,
Vassing
Alumni 1999 E.W. Scripps School of Journalism at Ohio University
Uddannet Journalist BA Danmarks Journalisthøjskole Aarhus, 2000
De allerstørste Vassing haters er:
Tonny Freimanis
Beman
Giffi
Stig Storm
sørenc
David Munch
Fuck alle HATERS, der hader Vassing, der har en dokumenterbar IQ (intelligenskvotient) på 129 IQ, hvor vi nærmer os andre kendte mennesker, Morten Vassing har en dokumenterbar IQ på 129, hvor er IQ på:
Tonny Freimanis?
Beman?
Giffi+
Stig Storm+
sørenc+
David Munch?
Tyra Banks
122 IQ
Vladimir Putin
127 IQ
Chris Brown
120 IQ
Charles Dickens
Miley Cyrus
120 IQ
Bruno Mars
123 IQ
George Clooney
127 IQ
Jordana Brewster IQ Score
Jordana Brewster
128 IQ
iPhoneX skrev:De allerstørste Vassing haters er:
Tonny Freimanis
Beman
Giffi
Stig Storm
sørenc
David Munch
Du kan godt tilføje mig den liste, er såååå gabende træt af dine indlæg herinde, hvorfor ik bare finde en forum som gider dig.
Pjock skrev:iPhoneX skrev:De allerstørste Vassing haters er:
Tonny Freimanis
Beman
Giffi
Stig Storm
sørenc
David Munch
Du kan godt tilføje mig den liste, er såååå gabende træt af dine indlæg herinde, hvorfor ik bare finde en forum som gider dig.
Hvad fuck, taler du om, efter jeg har været ude i 24 måneder?
Analbøssen Tonny Freimanis trænger til at vågne op; jeg er som højt uddannet BA i journalistik fra EW. Scripps School of Journalism (1999) samt Danmarks Journalisthøjskole i Aarhus (1999), han kan bare dukke op her hos mig i København K, så ser vi, hvad der sker.
iPhoneX skrev:Analbøssen Tonny Freimanis trænger til at vågne op; jeg er som højt uddannet BA i journalistik fra EW. Scripps School of Journalism (1999) samt Danmarks Journalisthøjskole i Aarhus (1999), han kan bare dukke op her hos mig i København K, så ser vi, hvad der sker.
MacNyt er et forum hvor man kan få hjælp inden for Apples univers.
Der er masser af sociale platforme hvor man kan udfolde sig blandt ligesindede.
I dette forum bør man nok ignorere indlæg, som ikke opfylder almindelig, sober omgangstone.
Mvh
Hans
alha grafisk skrev:iPhoneX skrev:Analbøssen Tonny Freimanis trænger til at vågne op; jeg er som højt uddannet BA i journalistik fra EW. Scripps School of Journalism (1999) samt Danmarks Journalisthøjskole i Aarhus (1999), han kan bare dukke op her hos mig i København K, så ser vi, hvad der sker.
I dette forum bør man nok ignorere indlæg, som ikke opfylder almindelig, sober omgangstone.
Mvh
Hans
Præcis; det er jo det budskab, Vassing har prædiket siden 2008, men prøv du at fortælle dette til Tonny Freimanis.
iPhoneX skrev:Analbøssen Tonny Freimanis trænger til at vågne op; jeg er som højt uddannet BA i journalistik fra EW. Scripps School of Journalism (1999) samt Danmarks Journalisthøjskole i Aarhus (1999), han kan bare dukke op her hos mig i København K, så ser vi, hvad der sker.
Av, min arm! Dér var godt nok en, der fik meget varme ører, da han læste mit svar, ikke sandt? He-he-he…
"…jeg er som højt udannet BA i journalistik…" Højt udannet? Og med dine LIX-tal? MUA-HA-HA-HAA!!!
Alle dine øvrige postulater om min person er i øvrigt frit opfundne og totalt falske, selv det at jeg skulle bo på Midtfyn. Der har jeg ikke boet siden 1989. Jeg har endda ofte skrevet herinde, at jeg bor på Vestfyn, men den kendsgerning har du tilsyneladende ikke engang været i stand til at tilegne dig i dit blinde raseri.
Dine udfald lyder som ren selv-projektion, og under alle omstændigheder er der en umiskendelig duft af misundelse og underlegenhed over for mig i dine tirader, hvilket jeg hermed opfatter som din (underbevidste) anerkendelse af mit overlegne intellekt. Af hjertet tak!
Jeg imponeres ikke af dine uddannelser. Du ved jo, at jeg er Cand. scient. i biologi, hvilket alt andet lige er en højere uddannelse end journalist-uddannelsen. "Journalist" er ikke engang en beskyttet titel. Det er "biolog" til gengæld.
Du nævner ovenfor en række internationale navne, som har IQ'er lige omkring dit niveau. Men hvad vil du bevise med det? At du også kan synge eller spille skuespil, eller hvad? Et har disse navne dog til fælles; de opfører sig alle sammen mere civiliseret, end du gør.
Jeg gider naturligvis ikke troppe op i Kbh. K. bare for din skyld; dertil er du alt for stort et nul. Men hvis du kommer forbi Vestfyn, så giv mig lige et praj; så tager vi den derfra. Og jeg lover dig endda, at jeg beholder venstre hånd på ryggen hele tiden, for der er jo ingen grund til at gøre en stor sag ud af det.
Det ser i øvrigt tilsyneladende ud til, at du har docx'et mig. Du ved godt, at den slags cyber-stalking er ulovligt, ikke?
Siden du nu spørger, så er min IQ målt højere end din, og ikke bare et par point. Ups, det var jo ikke så godt, vel?
Vassing erectus contra ventum mingit.
iPhoneX skrev:alha grafisk skrev:iPhoneX skrev:Analbøssen Tonny Freimanis trænger til at vågne op; jeg er som højt uddannet BA i journalistik fra EW. Scripps School of Journalism (1999) samt Danmarks Journalisthøjskole i Aarhus (1999), han kan bare dukke op her hos mig i København K, så ser vi, hvad der sker.
Mvh
HansPræcis; det er jo det budskab, Vassing har prædiket siden 2008, men prøv du at fortælle dette til Tonny Freimanis.
Nå, ja, den go'e, gamle "gør som jeg siger, ikke som jeg gør". Den er altså forældet, du.
Den eneste ikke-sobre herinde er dig, Morten.
Stop. Det handler om Apple og deres produkter. Opfør jer ordenligt, allesammen. Ikke flere personlige angreb.
PowerPalle skrev:Stop. Det handler om Apple og deres produkter. Opfør jer ordenligt, allesammen. Ikke flere personlige angreb.
Hermed taget til efterretning fra min side. Men jeg trækker stregen ved trusler mod min person og ved min påståede seksualitet. Og nej, Vassing, jeg er ikke homoseksuel, så du kan ikke bevise din påstand om, at jeg skulle være "anal-bøsse", og så er det teknisk set injurier. Derfor har jeg også retten til at forsvare mig mod disse grundløse beskyldninger i dette forum.
Jeg har kun brugt fakta og logik, mens Vassing har kastet om sig med vilde og udokumenterede påstande. Så kan man næsten ikke komme længere væk fra journalistik.
Det er ikke en skribent værdigt, og heller ikke særlig smart. Ubegavet, faktisk.