Håber på gode råd til mit problem med at jeg ofte (alt er relativt) lander i modtagers spamfilter når jeg sender mails.
Da jeg også bruger min mail i erhvervs sammenhæng er det lidt uheldigt!
Hvad kan og bør man gøre?Ser nogen gange når jeg modtager mails at der i bunden står at denne mail er skannet for virus med dit og dat. Hvis man finder sådan en scanne løsning har man så størres chance for ikke at gå i modtagers spam filter.
Umiddelbart bliver jeg jo også bange for om nogle mails havner i spam filter allerede på mail server hvor folk er hostet.
Det er svært at hjælpe uden yderligere information, fx hvilken SMTP-server, du benytter, hvem der opbevarer din e-mail og hvad der står efter @ i din adresse. Er det dit eget DK-domæne, Gmail, Hotmail, eller din internetudbyder?
Men der er flere gode råd i følgende tråd fra februar, hvis du ikke allerede har læst den: Mine mails ryger i folks spamfilter
Der findes nogle firmaer hvis interne mailfilter sletter samtlige mails hvis de kommer fra gmail, eller indeholder bestemte ord i både emnet eller selv teksten. Jeg er af og til stødt ind i arbejdsgivere eller services som konsekvent sletter mails hvis de kommer fra gmail.
Tak for dit indspark Michael
Det er eget domain @smith-co.dk somligger hos UnoEuro som for et år eller to siden skiftede navn til Simply.
Så jeg bruger deres SMTOP-server.
Jeg vil tjekke tråden du anviser :)
Tak
du kan sende en "almindelig mail" på adressen som du kan finde på nedenstående link...
og den vil fortælle dig hvad der er galt med din mail opsætning -- hvis noget.