xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Gforce NOW på MacBook
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


1425

21
26. februar 2024 @ 19:37
Stormogul

Er der nogle der gør brug af overstående, og kan give mig et lille skriv om hvor godt (eller dårligt) det er? :-)

jeg er ikke den store gamer, men en del af mine kollegaer spiller sammen om aftenen, og jeg vil selvfølgelig ikke holdes uden for. Men jeg gider heller ikke købe en Windows maskine for at være med. Så læste jeg lidt om Gforce now.

Gode og dårlige erfaringer søges. 

  2
0
  300

8586

198
27. februar 2024 @ 10:56
Poseidon

Jeg bruger Geforce Now på en 2011 iMac med High Sierra, og har gjort det i to år, og det kører helt fantastisk. Jeg er meget meget tilfreds med det. Jeg kan ligefrem sidde og makse maskinen ud med Handbrake i baggrunden, og jeg mærker intet i Geforce Now mens jeg spiller, hvilket jeg er dybt imponeret over.

Jeg har fuld adgang til det meste af mit Steam bibliotek, en god del af mit (gratis) Epic bibliotek, og et par enkelte andre stores. Meget få spil hvor jeg har oplevet fejl mens jeg spillede, som var grundet Geforce Now appen. Eneste minus er at alle Epic spil pt. skal tilføjes manuelt. Jeg har dog ikke spillet noget multiplayer endnu, men generelt kører action spil virkelig flot. :)

Jeg bruger det på Wifi, som er forbundet til 1 Gbit/s fiber. Det var en lidt blandet fornøjelse da vi kørte med et 4G GSM modem i stedet, men det giver vidst lidt sig selv.

Jeg betalte 379,- for et års Priority medlemsskab, og har kun én gang oplevet at sidde i kø. Med gratis udgaven, der kan man godt sidde i op til en time, selvom det ofte går hurtigere. Men eftersom gratis udgaven er gratis, så er det jo bare at teste det ud selv.


1425

21
05. marts 2024 @ 16:53
Stormogul

Tak for dit svar, og beklager den sene tilbagemelding.

Jeg vil prøve at give mig i kast med det, du har fået overbevist mig :-)