xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Messenger fungerer ikke mere på IPad
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)



0
19. februar 2024 @ 13:49

Hej

Er der mon én herinde der kan hjælpe mig - eller er det mon en fejl i appen? Dette problem opstod d. 16. Febr

Jeg har en IPad Air 3.gen iOS version 17.3.1

Når jeg vil åbne Messenger app komme dette billede frem, efter klik på ok dukker næste billede op. Jeg kan ikke åbne app eller gøre noget som helst.

Har slettet både fb og Messenger app - genstartet iPad -  installeret igen -intet hjælper 

Messenger virker i browser og iøvrigt på app både på iMac og iPhone.


Mvh Ingrid

  7
2
  1188

2709

341
PallMei (Skribent)
19. februar 2024 @ 18:02
Bit kongen

Det er noget med at du skal vælge om du vil betale abonnement eller se reklamer. Du skal tage et valg. Jeg ved ikke om det er i browseren du kigger eller hvorfor den henviser til mobilappen.

Men kig evt. i appen på din telefon, jeg vil mene at valget gælder per konto, så hvis du vælger på telefonen, vil det slå igennem på iPad. Prøv at kigge under tandhjulet i messenger app'en. Facebook har sikkert også noget hjælp.



0
19. februar 2024 @ 18:29

Tak for svar - men det er gjort nogle dage før. Appen virker fint på min IPhone og på min iMac.
jeg har søgt på Facebook - men der er blot nævnt de her indstillinger og accept. Men på selve iPad skifter den til ovenstående meddelelse uden at jeg kan se selve Messenger og eventuelt rette i indstillinger.
Jeg har ikke oplevet noget lignende før, men skal måske bare afvente og se om der kommer en ny opdatering 🤷🏻‍♀️


2709

341
PallMei (Skribent)
19. februar 2024 @ 19:58
Bit kongen
ISH skrev:

Tak for svar - men det er gjort nogle dage før. Appen virker fint på min IPhone og på min iMac.
jeg har søgt på Facebook - men der er blot nævnt de her indstillinger og accept. Men på selve iPad skifter den til ovenstående meddelelse uden at jeg kan se selve Messenger og eventuelt rette i indstillinger.
Jeg har ikke oplevet noget lignende før, men skal måske bare afvente og se om der kommer en ny opdatering 🤷🏻‍♀️

Ok, prøv at slå appen ihjel og starte igen go se om den ændre mening. Ellers er messenger ikke min ekspertise. I værste fald kunne du prøve at afinstallere og geninstallere den.



0
20. februar 2024 @ 13:35

Tak for forsøget - alt er prøvet op til flere gange. Jeg har indsendt en fejlrapport så må vi se om de vender tilbage 😉



0
25. februar 2024 @ 17:03
update… Det virkede at anmelde fejlen i Messenger. Idag dukkede et nyt vindue op på en af de apps der fungerede, hvor jeg skulle vinge en godkendelse af. Herefter virker Messenger på IPad igen 😄🤗

2709

341
PallMei (Skribent)
25. februar 2024 @ 17:18
Bit kongen
ISH skrev: update… Det virkede at anmelde fejlen i Messenger. Idag dukkede et nyt vindue op på en af de apps der fungerede, hvor jeg skulle vinge en godkendelse af. Herefter virker Messenger på IPad igen 😄🤗

👍 Godt at høre du fik det løst, for der har ikke været mange messenger eksperter med indspark herinde



1
10. marts 2024 @ 16:23

Hej ISH

Jeg har samme problem på min gamle fars iPad og har prøvet de samme metoder ude held.

Hvor fejlmeld du problemet?