xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Money, money, money ... (Apple Pay)
macnyt  /  forum  /  emne
Walletpal
Kategori: Money, money, money ... (Apple Pay)


2581

84
06. februar 2024 @ 09:28
Bit kongen

Jeg har ikke brugt andet end Apple Pay i evigheder, faktisk har jeg aldrig et fysisk kort på mig fordi det fungerer så godt som det gør. Forleden faldt jeg over Walletpal og var solgt med det samme, der er langt imellem Apps der virkeligt giver noget i hverdagen og så er den her tilmed gratis.

Jeg har været i kontakt med udvikleren om et par ting og han reagerer hurtigt, rettede en fejl og tog imod et par forslag til nye funktioner.

Appen holder styr på jeres køb, kategoriserer dem og gør det muligt at se hvormeget i har brugt og viser også hvor i har brugt pengene. Man kan sætte forbrugs "grænser", dagligt, ugentligt og månedsvis. 

Giv den et forsøg det er en genial tilføjelse til Apple Wallet.

  9
0
  441

8586

198
06. februar 2024 @ 13:05
Poseidon

Interessant, tak. Den er hentet og vil blive testet.

Edit: Jeg kan ikke opsætte Geneveje automationen, for appen kommer aldrig frem når der søges på den. Det er i øvrigt en VIRKELIG besværlig opsætning!


2581

84
06. februar 2024 @ 13:21
Bit kongen
David Munch skrev:

Interessant, tak. Den er hentet og vil blive testet.

Edit: Jeg kan ikke opsætte Geneveje automationen, for appen kommer aldrig frem når der søges på den. Det er i øvrigt en VIRKELIG besværlig opsætning!

Apple Wallet benytter shortcuts til at håndtere de her data fra kortudstederen og derfor må Walletpal også gøre det og ja jeg vil tro den kan være lidt stejl, nu bruger jeg selv shortcuts i forvejen så det virkede overkommeligt men bruger man det ikke kan jeg godt forestille mig det er stejlt at gå til 

Hvilken App kommer ikke frem? 


8586

198
10. februar 2024 @ 19:24
Poseidon

Jeg har brugt Genveje en del, og selv jeg fandt ikke guiden velskrevet. Det må kunne gøres smartere?
Det var WalletPal selv som ikke kom frem som en mulighed i Genveje, som beskrevet i deres guide. Prøvede igen et døgn senere, så var den der dog. Ikke den bedste brugeroplevelse.  


8586

198
07. marts 2024 @ 17:50
Poseidon

Det ser ud til at iOS 17.4 burde fikse den irriterende opsætning. Så lad os håbe appen snart understøtter det! Jeg fik det aldrig op at køre netop af den grund.


2581

84
08. marts 2024 @ 09:12
Bit kongen
David Munch skrev:

Det ser ud til at iOS 17.4 burde fikse den irriterende opsætning. Så lad os håbe appen snart understøtter det! Jeg fik det aldrig op at køre netop af den grund.

Kan du henvise til hvad det er i opdateringen der skulle gøre det?


8586

198
08. marts 2024 @ 10:40
Poseidon
Jesper Arning skrev:
David Munch skrev:

Det ser ud til at iOS 17.4 burde fikse den irriterende opsætning. Så lad os håbe appen snart understøtter det! Jeg fik det aldrig op at køre netop af den grund.

Kan du henvise til hvad det er i opdateringen der skulle gøre det?

Yes sire: Macrumors: iOS 17.4 Lets Budget Apps Read Real-Time Apple Card Transaction Info


2581

84
08. marts 2024 @ 10:57
Bit kongen
David Munch skrev:

Yes sire: Macrumors: iOS 17.4 Lets Budget Apps Read Real-Time Apple Card Transaction Info

Ok fedt det havde jeg ikke set. 

Der kom en opdatering forleden der gør det muligt at sætte et budget på et betalings kort, noget jeg bad ham se på og han leverede med det samme. Det er så en del af noget plus abonnement som jeg fik et år gratis af for at komme med tilbagemeldinger til ham. 

Når iOS nu understøtter det her bedre bliver det formentligt tale om en helt ny app tænker jeg, vi får se. 



8586

198
08. marts 2024 @ 12:15
Poseidon
Jesper Arning skrev:

Når iOS nu understøtter det her bedre bliver det formentligt tale om en helt ny app tænker jeg, vi får se. 

Det ville da være usmart at smide hele hans brugerbase af, bare for et nyt navn. Der er vel reelt ingen forskel i hvad den kan gøre, opsætningen bliver bare LANGT nemmere?


2581

84
08. marts 2024 @ 12:51
Bit kongen
David Munch skrev:
Jesper Arning skrev:

Når iOS nu understøtter det her bedre bliver det formentligt tale om en helt ny app tænker jeg, vi får se. 

Det ville da være usmart at smide hele hans brugerbase af, bare for et nyt navn. Der er vel reelt ingen forskel i hvad den kan gøre, opsætningen bliver bare LANGT nemmere?

Ja men jeg tænker der skal kodes nyt ikke at han dropper appen