xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
iPhone keynote live tråd
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


8586

198
12. september 2023 @ 10:41
Poseidon

Det… Er… Keynote…. Dag!

Vi skal iPhones ha’!

Prisen den skal op,

Cook får aldrig nok,

Men vi køber dem nok alligevel!


Det er keynote dag!

Vi ser den med behag!

De kommer med en hel ny port,

Og nok os’ I titanium sort,

Men tag ikke dankortet fra din kone,

Før du har hørt om den helt ny’ pris!


Hvad er det der gør at Tim han altid smiler bedåret,

Hvad er det der gør at selv Federighi sætter håret,

Hvorfor er AAPL nu den dyreste aktie i vort land

Hvorfor vender Steve ik’ tilbage og fikser alt det som han kan?


Det er keynote daaaag!!!

  10
2
  638

2273

157
12. september 2023 @ 11:35
ASCII jonglør

 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1425

21
12. september 2023 @ 20:29
Stormogul

Jeg fik ikke set med, men sagde de noget om release af iOS 17?


215

2
12. september 2023 @ 20:32
Juniormedlem

Følgende står på Apple's websiteiOS 17 fra 18/9

MacBook Air 13 (2020), Iphone 14 PRO, Ipad 11 Pro

1425

21
12. september 2023 @ 21:28
Stormogul

Tak😁


1663

46
12. september 2023 @ 21:44
Stormogul

Shit en 15 pro i naturlig titanium ser fed ud. Vil dog gerne have det bedste kamera så må nok ofre størrelsen og tage en Max. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1425

21
13. september 2023 @ 06:35
Stormogul

Jeg holder bare min 14 pro, jeg kan virkelig ikke komme op og køre over den 15 pro. Jeg havde ellers håbet der var lidt andet end rygterne sagde. Meeen, det blev sol forudsagt igen. 


8586

198
13. september 2023 @ 08:24
Poseidon
angelodk skrev:

Jeg holder bare min 14 pro, jeg kan virkelig ikke komme op og køre over den 15 pro. Jeg havde ellers håbet der var lidt andet end rygterne sagde. Meeen, det blev sol forudsagt igen. 

Hardware AV1 decode hard ray tracing var ikke rygtet, og var klart mine to favoritter til gårsdagens præsentation. Og så lige deres 10 minutters kampagne for klima og miljø.


2709

341
PallMei (Skribent)
13. september 2023 @ 08:39
Bit kongen
angelodk skrev:

Jeg holder bare min 14 pro, jeg kan virkelig ikke komme op og køre over den 15 pro. Jeg havde ellers håbet der var lidt andet end rygterne sagde. Meeen, det blev sol forudsagt igen. 

Det ville da også være tosset. Jeg beholder også min 12 Pro. Men hvis tiden nærmede sig for udskiftning, så havde jeg siddet over sidste år og købt i år. Ligesom jeg droppede 11, men 12 pro gav nyt design og ekstra ram, så giver 15 pro nyt materiale og endnu mere ram. Jeg er fan af titanium, men jeg udskifter ikke bare for at have nyeste model, hvis min nuværende intet fejler og dækker mit behov.


2273

157
13. september 2023 @ 09:53
ASCII jonglør

Helt enig, mine iPhones er gennem tiden også kun blevet udskiftet, når der virkelig har været noget at komme efter. Fx da jeg skiftede til min nuværende iPhone 12 - som var med Face ID. Dét var virkelig et kæmpe fremskridt, og en lettelse ikke altid at skulle skrive en kode utallige gange dagligt for at kunne bruge instrumentet. Tilmed er iPhone 12 på 5G, så den vigtige prioritet hastighed  blev tilgodeset.

Men kamera-entusiaster er forståeligt nok sultne på iPhone 15.

Og et spørgsmål: er det virkelig sandt, at man kan have iPhone 15 eller Apple Watch ved den ene hånd mens man besvarer et opkald ved at “slå” pegefinger og tommel to gange sammen på den anden hånd? If so: cool.

Al den virak om den nye iPhone 15 fik mig til at tage min ærværdige iPhone 3GS frem og mærke dens lækre runde design i hånden. Denne sexy lille sag virker stadig, og det er ret pudsigt at opleve, hvad der heute på især software-delen virker som et aldeles gammeldags og samtidigt nærmest barnligt kært Apple-produkt. Den iPhone bliver helt sikkert gemt i kommoden - og hvem ved, måske kan den på et tidspunkt sælges som en dyr antikvitet.

Fandt i øvrigt denne morsomme og interessante YouTube-video, hvor ingeniører hos Apple mindes udviklingen af den første iPhone. Afdelingen der stod for udviklingen fik undervejs faktisk øgenavnet FuckShop - pga. udfordringerne og vanskelighederne med at udvikle dette aldeles nyt IT-produkt, forstås. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2273

157
13. september 2023 @ 11:59
ASCII jonglør

Ha!    Så lige videoen igen og FuckShop er (naturligvis) ikke korrekt, beklager virkelig fejltagelsen. Der var derimod tale om, at Steve Jobs gav chefingeniøren titlen FuckChop, hvilket frit oversat kan betyde noget i retning af seriøst fejlslagent hug. Denne titel stod endda trykt på chefingeniørens Business Card, hvilket også kan ses i videoen. Sagen var iflg. videoen nemlig, at Steve Jobs faktisk satsede hele Apples daværende udviklingsafdeling på iPhone - og havde det virkelig visionære iPhone-projekt fejlet, havde Apple ikke haft noget andet produkt i pipeline, og dermed ikke haft andet at sælge end en bunke fejlslagent og ubrugeligt mobiltelefon-skrot. Altså out if business - which would truly have been a fuckchop…

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”