xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvem er den modige der har installeret iOS 17 beta?
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


2581

84
06. juni 2023 @ 09:46
Bit kongen

Vil vedkommende venligst rejse sig op og fortælle hvad status er på MitID og netbank app?

Helt generelt hvad virker ikke?


  16
0
  2062

1638

45
06. juni 2023 @ 20:02
Stormogul

Bliver nok ikke mange da Apple er gået væk fra Beta profiler, så man ikke kan hente dem rundt på nettet som jeg forstår det. Så du må nok vente spændt på public beta bliver tilgænglig. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

2581

84
06. juni 2023 @ 20:14
Bit kongen

Jeg fandt en på Reddit der bekræftede det jeg ville høre så jeg har opdateret 

Følgende der var vigtige for mig virker 100%:

MitID

Nordea

e-Boks

MobilePay

Sundhedskortet

Kørekort

Jeg har en beta profil liggende på tlf. som jeg aktiverede og fik valget imellem public eller developer 

Valgt developer og kunne derefter vælge iOS 17 Beta 1 

Kører umiddelbart rigtigt fint og nu er det igang med at finde nyhederne.


356

12
puggaard (Skribent)
06. juni 2023 @ 21:08
Lærling

Jeg kunne bare vælge dev. beta 17 i softwareopdatering. Konstaterer også bank og mitid virker fint.  


2185

44
06. juni 2023 @ 21:46
ASCII jonglør

Indtil videre virker alle mine apps - men det er også kun beta 1 - vi har tidligere oplevet ændringer i nogle de efterfølgende beta’er - men lad os nu se hvad der sker.

iOS 17 - virker uden problemer.

watchOS 10 - virker uden problemer.

tvOS 17 - måtte nulstille alt til factory settings, for at kunne installere, men ellers virker alt uden problemer.


2581

84
06. juni 2023 @ 21:48
Bit kongen
Rene Larsen skrev:

tvOS 17 - måtte nulstille alt til factory settings, for at kunne installere, men ellers virker alt uden problemer.

Er der nogle ændringer, noget nyt? 

_har slet ikke fået læst op på det.



2185

44
06. juni 2023 @ 22:16
ASCII jonglør

Den største nye “ting” er FaceTime - men jeg har ikke denne app endnu - det er vel kun US til at starte med 😎 ellers er der et ændret kontrol center, nogle små ændringer til den generelle UI (der er nu plads til en ekstra app i top rækken).

Der er også noget med at man kan “pinge” TV remote’en hvis ikke man kan finde den - men jeg tror kun dette virker på det nyeste Apple TV.


2581

84
06. juni 2023 @ 22:34
Bit kongen
Rene Larsen skrev:

Den største nye “ting” er FaceTime - men jeg har ikke denne app endnu - det er vel kun US til at starte med 😎 ellers er der et ændret kontrol center, nogle små ændringer til den generelle UI (der er nu plads til en ekstra app i top rækken).

Der er også noget med at man kan “pinge” TV remote’en hvis ikke man kan finde den - men jeg tror kun dette virker på det nyeste Apple TV.

Jeg installerede den lige og har FaceTime. Har ikke styr på hvad Apple TV hardwaren hedder men det er nyeste version.

Facetime starter op og man kan så vælge sin iPhone som kamera, ser ret fint ud og brugervenligt om det virker kan jeg ikke lige teste da de færreste jeg bruger FaceTime med ville sætte pris på at blive kimet ned nu fordi jeg skal teste noget.

Funktionen med at pinge remoten kan jeg ikke lige finde.



1638

45
07. juni 2023 @ 00:18
Stormogul

Nå Apple har åbenbart åbnet Betaerne for alle.

For years, access to the iOS developer beta and other developer builds has only been available through a $99/year developer account. Shaking things up this year and increasing access in a big way, Apple has just made the iOS 17 developer beta and other betas free for everyone.

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

186

5
08. juni 2023 @ 09:31
Novice

Jeg fik også installeret en iOS 17 beta (developer version) i går. Ingen problemer indtil videre - og jeg har ret mange apps på min iPhone. Det vigtigste er selvfølgelig apps som bank, e-boks, MitID og lign.

I forhold til nye features, der synes jeg ikke der er det vilde - endnu. Jeg ved at der kommer nogle flere nye funktioner til efteråret, og specielt "Beskeder" er blevet væsentlig bedre - synes jeg!


4586

389
08. juni 2023 @ 11:56
FPU

Ja, jeg ville så lige opdatere min 12'er fra 16.3 til 16.5, inden iOS 17 bliver rullet ud, og der endte jeg så med en bricked telefon i første omgang.

Jeg måtte lige rende op til naboen og låne hans telefon for at ringe efter lidt kvalificeret hjælp hos en af vennerne til en restore. Jeg havde på forhånd været så smart, at have hans telefonnummer på papir.

Der var så lidt bøvl, for den 12'er er også min internet-hub, men jeg fik kastet lidt strøm ind på min gamle 7'er, flyttet SIM-kortet og brugt den som kablet internet-hub, fordi den af en eller anden grund ikke kunne ses over WiFi.

Det blev ikke lettere af, at jeg havde givet begge telefoner det samme navn, men det lykkedes da at få resettet firmwaren, installeret iOS 16.5, og restoret resten.

Så var der "blot" tilbage at hente apps, lægge dem på deres respektive pladser (sådan da), og så gennemgå procedurerne med at gen-aktivere MitID, Kørekort, Coronapas, Sundhedskort, Mobilepay, og hvad de nu hedder.

Jeg er lidt små-knotten over, at en simpel iOS-opdatering kan gå så galt; jeg kunne ikke engang slukke 12'eren, da opdateringen (verificeringen af den) gik galt.

Jeg havde været virkelig på den, hvis ikke jeg havde kunne få liv i 7'eren, men i det mindste havde jeg da været så smart, at jeg havde laven en iTunes-backup af 12'eren, inden jeg gik i gang med opdateringen.

Jeg tror s'gu, at jeg holder mig fra fremtidige opdateringer.


21

1
10. juni 2023 @ 21:54
Let øvet

Man kan finde de app der virker på ios 17 her. Det er så ikke alle app der er skrevet ind(mange danske app) men man kan selv skrive dem ind hvis man lyster det.


https://docs.google.com/spreadsheets/d/13vj6qbjStncR0q83Fgp5DhdxQDnjd8M6EV17JsLvVSw/edit#gid=1393820722


1

0
24. juni 2023 @ 16:40
Nyt medlem

Hejsa - Jeg er ny her


Er det nogen som har Sydbank netbank, og set den virker med IOS17 beta?


2185

44
24. juni 2023 @ 21:14
ASCII jonglør
Baggesgaard skrev:

Hejsa - Jeg er ny her


Er det nogen som har Sydbank netbank, og set den virker med IOS17 beta?

Jeg har ikke Sydbank, men min mor har Sparekassen Sjælland-Fyn som er samme datacentral, og den virker fint, og de to banker benytter samme datacentral - hvor normalt div apps bliver udviklet - så jeg vil mene at Sydbank også virker - jeg tror at jeg endnu ikke har hørt om en bank som ikke virker.










234

13
25. juni 2023 @ 11:16
Juniormedlem

Alt virker på iOS 17 beta 2


Det eneste jeg ikke kan sige noge om er NemID, fordi den bruger jeg ikke længere.

Eboks og Arbejdernes Landsbank virker og MS Outlook virker.


234

13
09. juli 2023 @ 13:39
Juniormedlem

iOS 17 beta 3

Der udvikles på Kort og Find. GPS koordinater or retningsbestemmelse har fået sit eget liv.

Fotos synkronisere pt ikke med iCloud.

Der pilles også ved Musik fordi lydprofilerne på AirPods 3, AirPods Pro 2 og 3 ændres hver gang der kommer ny betaudgave. Det går for hårdt ud over AirPods Pro 2s lydprofil for tiden i Beta 2 og beta 3. 

Der rodes også med Beskeder da tastaturet har det med at forsvinde samt appen crasher af og til.

Kalender synkronisere pt ikke med iCloud.

Safari lagger når man skifter mellem tabs.


2696

335
PallMei (Skribent)
09. juli 2023 @ 14:33
Bit kongen
LV426 skrev:

iOS 17 beta 3

Der udvikles på Kort og Find. GPS koordinater or retningsbestemmelse har fået sit eget liv.

Fotos synkronisere pt ikke med iCloud.

Der pilles også ved Musik fordi lydprofilerne på AirPods 3, AirPods Pro 2 og 3 ændres hver gang der kommer ny betaudgave. Det går for hårdt ud over AirPods Pro 2s lydprofil for tiden i Beta 2 og beta 3. 

Der rodes også med Beskeder da tastaturet har det med at forsvinde samt appen crasher af og til.

Kalender synkronisere pt ikke med iCloud.

Safari lagger når man skifter mellem tabs.

ipadOS  er også ringere i beta 3 hvert fald safari. Jeg oplever at skærmoptegning stopper ved på hjemmesider, så det bare bliver en lang tom side man scroller