xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Macbook Pro og Macbook Air tilbud i Humac Frederiksberg
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


8581

198
27. april 2023 @ 10:21
Poseidon

Humac Frederiksberg har lavet sig om til "Danmarks første Apple Premium Partner-butik", hvad der så end ligger i det. De har derfor et par åbningstilbud denne weekend. Blandet andet er deres 16GB M2 MBA og 1TB M1 14" MBP tilbud de billigste de har været på markedet (10.999,- og 12.999,- henholdsvis).

Tilbud

Der er også goodiebags til de første 200 kunder.. :)

  5
0
  427

1900

184
PowerPalle (Administrator)
27. april 2023 @ 12:45
Stormogul

Ja, men læg mærke til at MBA-modellen kun har 256 GB SSD - Det sædvanlige lurendrejer fra Apple.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

8581

198
28. april 2023 @ 10:36
Poseidon

Jeg må indrømme at siden jeg er begyndt at bruge iCloud Drive til alt, så har jeg på ingen måde savnet mere plads på min bærbar med 256GB. Det virker overraskende godt, og jeg har altid mine filer lige ved hånden.

Ja, Apple er stadig nogle fesne nærigrøve, men det fungerer for mig, og jeg ser, heldigvis med de priser, ingen grund til at købe mere plads i min næste bærbar heller.


Der var iøvrigt omkring 50 mennesker uden for butikken kl 8 kan jeg hilse og sige, så enten er der mange der ville have tilbud, eller også serverer de gratis æbler!


2268

156
28. april 2023 @ 11:23
ASCII jonglør

Så længe Putin gav den gas, så var der jo nok af dét. Indtil der pludseligt blev lukket for hanerne, og vi så sad med r…. I vandskorpen.

Nej, californiske SSD-æbler og russisk gas er ikke det samme. Pointen er bare, at man skal regne med, at marginalerne på et eller andet tidspunkt vælter læsset. Har nærstuderet Murphys Love (ja, det er en seriøs lovsamling), Jobs Bog samt egne livsbegivenheder - og på basis af disse intense studier kan jeg med sikkerhed sige:

“Aldrig under 1TB SSD!”

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

8581

198
28. april 2023 @ 11:51
Poseidon
Factory skrev:

Nej, californiske SSD-æbler og russisk gas er ikke det samme. Pointen er bare, at man skal regne med, at marginalerne på et eller andet tidspunkt vælter læsset. 

Apple havde en gennemsnits-margin på 43% i 2022, så jeg tror de overlever at sænke priserne lidt. 


2268

156
28. april 2023 @ 12:13
ASCII jonglør
David Munch skrev:
Factory skrev:

Nej, californiske SSD-æbler og russisk gas er ikke det samme. Pointen er bare, at man skal regne med, at marginalerne på et eller andet tidspunkt vælter læsset. 

Apple havde en gennemsnits-margin på 43% i 2022, så jeg tror de overlever at sænke priserne lidt. 

Økseskaft? Javel så 😜

Anyway, vi betaler kassen for at være spærret ind i Apples digitale ormehul - det er sandt nok.

Nogen der har købt et af Humacs tilbud?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”