xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Problemer med Bluetooth og connection til iphone
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


386

8
11. april 2023 @ 18:40
Lærling

Hej

Jeg har i den seneste tid haft udfordringer med at forbinde mine tre hovedtelefoner til min iphone - via bluetooth. Jeg er rigtig træt af det og har læst (og afprøvet) de første 10 vejledninger om, hvad man kan gøre. 

Mit højtelskede sove-headband har ikke kunne fungere i fler uger. Mine B&O ikke efter den seneste opdatering. Det eneste uden vanskeligheder, er mit watch.

Er der overhovedet noget at gøre? Andet end at bruge devices med ledning ...

iphone 11, ios 16.4.1

  4
0
  431

2709

341
PallMei (Skribent)
11. april 2023 @ 18:50
Bit kongen
mjanneh skrev:

Hej

Jeg har i den seneste tid haft udfordringer med at forbinde mine tre hovedtelefoner til min iphone - via bluetooth. Jeg er rigtig træt af det og har læst (og afprøvet) de første 10 vejledninger om, hvad man kan gøre. 

Mit højtelskede sove-headband har ikke kunne fungere i fler uger. Mine B&O ikke efter den seneste opdatering. Det eneste uden vanskeligheder, er mit watch.

Er der overhovedet noget at gøre? Andet end at bruge devices med ledning ...

iphone 11, ios 16.4.1

Har du prøvet at ophæve parringen (glemme dem) og parre dem igen.


386

8
12. april 2023 @ 16:32
Lærling

Ja, selvfølgelig. Det fungere umiddelbart også .. men kun i ca 10 min, så hopper forbindelsen af igen.


2709

341
PallMei (Skribent)
12. april 2023 @ 17:24
Bit kongen

Du nævnte det ikke og det lyder som det problem der opstår når man opgrader tlf og indlæser backup, hvorved parringerne er arvet fra én anden enhed. Det viser ingen fejl, men fungere ikke ordentlig/ustabilt.

IPhone 11 bruger Intel modem og det fungere vist ikke så godt som Qualcomm. Har aldrig haft en model med Intel modem og bt fungere fint på min 12 pro.


386

8
15. april 2023 @ 11:32
Lærling

Nej, OK - det nævnte jeg ikke. Det lå indirekte i at have fulgt en masse vejledninger. Alt er slået fra og til, bootet, slukket i længere tid, sådan som de mange (men ret enslydende) vejledninger skriver, man skal.

Bare jeg vidste, hvad det kunne være? Hvis iphone 12 har en bedre/mere bt-venlig processor, køber jeg gerne en ny iphone. men hvis det ikke løser noget som helst ville jeg synes, der er kr ud af vinduet. 

Gad vide, om det (også?) har noget at gøre med den bt, der er installeret i høre-device'ne?