xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Juster lydst på ringetoner og alarm
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


234

13
21. marts 2023 @ 22:56
Juniormedlem

Kan man justere lydstyrken separat på hhv alarm og ringetoner?

Det er fordi jeg arbejder i et støjfyldt miljø hvor der kræves at ringetonerne er sat på max, men det bevirker at alarmen også bliver sat på max, når jeg skruer op for lydstyrken til max. Men skruer jeg ned igen for ringetonerne, er det som om at alarmen forbliver enorm høj.

Jeg gider ikke at vækkes op af en alarm der næsten kan vægge en boligblok op. Og selvom jeg har med knapperne skruet ned for lydstyrken på ringetone, så er alarmen stadig meget høj. Så for mig ser det ud til, at de to lydstyrker kan justeres uafhængigt af hinanden. Men jeg kan bare ikke finde stedet. 


  3
1
  307
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

2709

341
PallMei (Skribent)
21. marts 2023 @ 23:16
Bit kongen

Måske du skulle anskaffe et smart watch der vibrere og så lade telefonen være på lydløs. Hvis du sætter AW vibrations styrke til at være Markant er den svær at misse.


234

13
22. marts 2023 @ 01:12
Juniormedlem
Hehe. Jeg har faktisk to stk. som er hhv Apple Watch 4 og Apple Watch Ultra. Men problemet er at de beggeligger i skuffen hjemme i Danmark, da jeg glemte at montere den ene på min arm da jeg skulle ud af døren. 


Så må jeg bare justere efter alarmen i stedet for ringetonen. 😊


2709

341
PallMei (Skribent)
22. marts 2023 @ 06:02
Bit kongen
LV426 skrev:Hehe. Jeg har faktisk to stk. som er hhv Apple Watch 4 og Apple Watch Ultra. Men problemet er at de beggeligger i skuffen hjemme i Danmark, da jeg glemte at montere den ene på min arm da jeg skulle ud af døren. 


Så må jeg bare justere efter alarmen i stedet for ringetonen. 😊

Ok. Du kan vælge hvilken lyd der skal spilles ved alarmen, så måske du kan finde eller lave et stykke musik med lav lyd styrke.