En bekendt og jeg oplever et problem med DRTV og Safari, der får skærmen til at gå i dvale under afspilning af en live-udsendelse. Det sker ikke under afspilning af arkivindhold og har før virket uden problemer for live.
Jeg er i dialog med DR, men deres udviklere kan desværre ikke genskabe problemet. Jeg tænker om nogen her på Macnyt kunne prøve, om det også sker for dem, eller det kun er særligt udvalgte
Hvis du har nyeste Safari (16.3) på enten Ventura eller Monterey, prøv venligst følgende:
Forbliver din Mac vågen, eller slukker skærmen også for dig?
Tak, så er det ikke kun her.
Problemet er opstået inden for den sidste måneds tid, før da var det aldrig et problem.
Jeg har også bemærket at det blå højttalersymbol i adresselinjen mangler ved live-udsendelser, så jeg tror det er relateret til problemet.
Michael Rasmussen skrev:Tak, så er det ikke kun her.
Problemet er opstået inden for den sidste måneds tid, før da var det aldrig et problem.
Jeg har også bemærket at det blå højttalersymbol i adresselinjen mangler ved live-udsendelser, så jeg tror det er relateret til problemet.
Det blå højtaler ikon kommer og går afhængig af om jeg slår lyden fra nede på videon. Men det gør ikke nogen forskel om det er med eller uden. Det er i øvrigt Ventura.