Der er forår på vej og derfor er grillen taget frem.
God lørdag derude.
Jep. Første solsorte-sang for et par uger siden, og lærke-sang og vibe-sang i forgårs.
Lærken starter dog sidst i januar, men jeg har ikke været tæt nok på før nu. Men det er mange år siden, jeg har hørt viber heromkring, fordi bønderne hader uforstyrret græs. Her på egnen bliver der altså pløjet helt ud til kanten.
Erantis'erne er ved at være blomstret af, men vintergækkerne er stadig i brunst, og påskeliljerne er begyndt at blive gule i knoppen.
3-4 dage til sommerhalvåret begynder, og kun en uges tid til at sommertid sætter ind. Jowsa!
Ja, jeg griller året rundt - det smager bedst. 😋
Fantastisk, jeg har lige købt ny lejlighed og jeg må for første gang få lov til at grille på altanen! Det glæder jeg mig rigtig meget til - ville da bare lige dele det med jer hahaha
Mvh
John scor
Rib eye roast...det bedste til grillen...
Agulhas skrev:Rib eye roast...det bedste til grillen...
Vanedannende .. men en anelse dyrt
Factory skrev:
- Selvfanget frisk forårshavørred
- Et hurtigt bette bål på stranden
- Ørreden i folie, lidt salt, lidt smør, en citronskive og ti minutter på gløderne
- Hvad har jeg dog gjort, at jeg skal have det så godt?
Indtil du pakkede den ind i folie, alu antager jeg, var jeg enig. Fisk direkte på risten eller på pind. Det bliver jo kogt i folie, det er virkeligt syndt.
Gorm Jørgensen skrev:Ja, jeg griller året rundt - det smager bedst. 😋
Jep vi bruger bare gasgrillen om vinteren, kulkrillen kommer frem sammen med foråret.
Jeg har ingen rationel forklaring på det.
john9030 skrev:John scor
Jeg har ikke klikket på den men linker du til din personlige scor profil der?
Jesper Arning skrev:Factory skrev:
- Selvfanget frisk forårshavørred
- Et hurtigt bette bål på stranden
- Ørreden i folie, lidt salt, lidt smør, en citronskive og ti minutter på gløderne
- Hvad har jeg dog gjort, at jeg skal have det så godt?
Indtil du pakkede den ind i folie, alu antager jeg, var jeg enig. Fisk direkte på risten eller på pind. Det bliver jo kogt i folie, det er virkeligt syndt.
Smag og behag er jo divergerende, men enig i af de to metoder giver forskellige resultater.