Hjælp
jeg har lige købt en ny mac og kan simpelthen ikke sætte signatur på mine mails.
Jeg har fulgt guiden og oprettet mine signaturer, der vises korrekt i mine mails - Men efter genstart af mailprogrammet er de fjernet og ikke mere tilgængelige. på mon gamle Air fra 2012 fungeret det upåklageligt.
håber så meget på hjælp 😢
Prøv at gå til Systemindstillinger->Apple-id->iCloud->iCloud Drive->Valg og fjern fluebenet i mail. Lav dine signatur igen. Luk mail og start igen for at tjekke at de stadig er der. Slå ovennævnte flueben til igen.
Hej PallMei.
Tak for dit svar. Det løser netop problemet.
Havde direkte fat i Apple Support lige inden dit svar dukkede op på sitet og fik problemet løst på netop den måde som du beskriver her. Det er en fejl der er blevet implementeret i den nye version, som Apple ville forsøge at løse ved en kommende opdatering.
Dejligt at kunne få hjælp og support af dygtige folk "Out in space"
Tak igen for hjælpen
Helle
Helle Martini skrev:Hej PallMei.
Tak for dit svar. Det løser netop problemet.
Havde direkte fat i Apple Support lige inden dit svar dukkede op på sitet og fik problemet løst på netop den måde som du beskriver her. Det er en fejl der er blevet implementeret i den nye version, som Apple ville forsøge at løse ved en kommende opdatering.
Dejligt at kunne få hjælp og support af dygtige folk "Out in space"
Tak igen for hjælpen
Helle
Godt du virkede of du fik løst dit problem også selv om Apple support kom mig i forkøbet. Faktisk er det godt at de bliver informeret om problemet, som klart er en fejl også selvom det er en de kender.
Det er dog ikke en fejl der er helt ny, da jeg ledte efter en løsning. Faktisk var grunden til at jeg ikke linkede, at det var en vejledning til en ældre macOS som en lidt anden vej ind til fluebenet.
Men det er nok kun et problem, når man konfigurere fra bunden. Har aldrig selv oplevet det og mine signature er der stadig, selv nogle der er oldnordiske idag. Faktisk burde jeg lave en ny 🤔. Kan være jeg så får problemet 😄
Helle Martini skrev:Hej PallMei.
Tak for dit svar. Det løser netop problemet.
Havde direkte fat i Apple Support lige inden dit svar dukkede op på sitet og fik problemet løst på netop den måde som du beskriver her. Det er en fejl der er blevet implementeret i den nye version, som Apple ville forsøge at løse ved en kommende opdatering.
Dejligt at kunne få hjælp og support af dygtige folk "Out in space"
Tak igen for hjælpen
Helle
Godt du virkede of du fik løst dit problem også selv om Apple support kom mig i forkøbet. Faktisk er det godt at de bliver informeret om problemet, som klart er en fejl også selvom det er en de kender.
Det er dog ikke en fejl der er helt ny, da jeg ledte efter en løsning. Faktisk var grunden til at jeg ikke linkede, at det var en vejledning til en ældre macOS som en lidt anden vej ind til fluebenet.
Men det er nok kun et problem, når man konfigurere fra bunden. Har aldrig selv oplevet det og mine signature er der stadig, selv nogle der er oldnordiske idag. Faktisk burde jeg lave en ny 🤔. Kan være jeg så får problemet 😄
Dobbelt