xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Manglende signatur i ny MacAir
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


5

0
16. marts 2023 @ 18:13
Nyt medlem

Hjælp

jeg har lige købt en ny mac og kan simpelthen ikke sætte signatur på mine mails.
Jeg har fulgt guiden og oprettet mine signaturer, der vises korrekt i mine mails - Men efter genstart af mailprogrammet er de fjernet og ikke mere tilgængelige. på mon gamle Air fra 2012 fungeret det upåklageligt.

håber så meget på hjælp 😢

Macbook Air, IPad Air 2, MacBook Air M1, IPhone 12 pro
  5
2
  380

2709

341
PallMei (Skribent)
17. marts 2023 @ 10:52
Bit kongen

Prøv at gå til Systemindstillinger->Apple-id->iCloud->iCloud Drive->Valg og fjern fluebenet i mail. Lav dine signatur igen. Luk mail og start igen for at tjekke at de stadig er der. Slå ovennævnte flueben til igen.


5

0
17. marts 2023 @ 13:20
Nyt medlem

Hej PallMei.

Tak for dit svar. Det løser netop problemet.

Havde direkte fat i Apple Support lige inden dit svar dukkede op på sitet og fik problemet løst på netop den måde som du beskriver her. Det er en fejl der er blevet implementeret i den nye version, som Apple ville forsøge at løse ved en kommende opdatering.

Dejligt at kunne få hjælp og support af dygtige folk "Out in space"

Tak igen for hjælpen

Helle


Macbook Air, IPad Air 2, MacBook Air M1, IPhone 12 pro

2709

341
PallMei (Skribent)
18. marts 2023 @ 06:45
Bit kongen
Helle Martini skrev:

Hej PallMei.

Tak for dit svar. Det løser netop problemet.

Havde direkte fat i Apple Support lige inden dit svar dukkede op på sitet og fik problemet løst på netop den måde som du beskriver her. Det er en fejl der er blevet implementeret i den nye version, som Apple ville forsøge at løse ved en kommende opdatering.

Dejligt at kunne få hjælp og support af dygtige folk "Out in space"

Tak igen for hjælpen

Helle


Godt du virkede of du fik løst dit problem også selv om Apple support kom mig i forkøbet. Faktisk er det godt at de bliver informeret om problemet, som klart er en fejl også selvom det er en de kender.

Det er dog ikke en fejl der er helt ny, da jeg ledte efter en løsning. Faktisk var grunden til at jeg ikke linkede, at det var en vejledning til en ældre macOS som en lidt anden vej ind til fluebenet.

Men det er nok kun et problem, når man konfigurere fra bunden. Har aldrig selv oplevet det og mine signature er der stadig, selv nogle der er oldnordiske idag. Faktisk burde jeg lave en ny 🤔. Kan være jeg så får problemet 😄


2709

341
PallMei (Skribent)
18. marts 2023 @ 06:45
Bit kongen
Helle Martini skrev:

Hej PallMei.

Tak for dit svar. Det løser netop problemet.

Havde direkte fat i Apple Support lige inden dit svar dukkede op på sitet og fik problemet løst på netop den måde som du beskriver her. Det er en fejl der er blevet implementeret i den nye version, som Apple ville forsøge at løse ved en kommende opdatering.

Dejligt at kunne få hjælp og support af dygtige folk "Out in space"

Tak igen for hjælpen

Helle


Godt du virkede of du fik løst dit problem også selv om Apple support kom mig i forkøbet. Faktisk er det godt at de bliver informeret om problemet, som klart er en fejl også selvom det er en de kender.

Det er dog ikke en fejl der er helt ny, da jeg ledte efter en løsning. Faktisk var grunden til at jeg ikke linkede, at det var en vejledning til en ældre macOS som en lidt anden vej ind til fluebenet.

Men det er nok kun et problem, når man konfigurere fra bunden. Har aldrig selv oplevet det og mine signature er der stadig, selv nogle der er oldnordiske idag. Faktisk burde jeg lave en ny 🤔. Kan være jeg så får problemet 😄


2709

341
PallMei (Skribent)
18. marts 2023 @ 06:45
Bit kongen

Dobbelt