jeg prøvede at følge denne video og lave den genvej og hold da op en forskel det gør på hvad man kan slå op via Siri, ja bevare der skal lige siges en kommando til serie så man aktivere genvejen men så er der også bare gang i svarende når man spørg om noget. har lavet flere forsøg med at spørge alm Siri om noget også Siri Pro som jeg har kaldt genvejen.
syntes i skal prøve.
Tak for tip. Nu bruger jeg kun Siri til stemmestyring af Apple Watch (UDEN stemme-aktivering), så jeg har egentlig ikke nogen problemer med hendes evner. Men den virker også til Mac og man kan også skrive, så måske jeg vil bruge den. Chatgpt er skræmmende imponerende og den har allerede hjulpet mig med en begravelsestale. Men jeg frygter lidt alle de steder hvor folk kan sætte den og lignende modeller til at arbejde med en knap så uskyldig agenda.
PallMei skrev:Tak for tip. Nu bruger jeg kun Siri til stemmestyring af Apple Watch (UDEN stemme-aktivering), så jeg har egentlig ikke nogen problemer med hendes evner. Men den virker også til Mac og man kan også skrive, så måske jeg vil bruge den. Chatgpt er skræmmende imponerende og den har allerede hjulpet mig med en begravelsestale. Men jeg frygter lidt alle de steder hvor folk kan sætte den og lignende modeller til at arbejde med en knap så uskyldig agenda.
Tjah, måske kan Chatgpt hjælpe politikerne med at holde op med at tale sort.
Hov. Vent, øh… ;0)