xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
forbedret Siri lige her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


1663

45
23. februar 2023 @ 17:45
Stormogul

jeg prøvede at følge denne video og lave den genvej og hold da op en forskel det gør på hvad man kan slå op via Siri, ja bevare der skal lige siges en kommando til serie så man aktivere genvejen men så er der også bare gang i svarende når man spørg om noget. har lavet flere forsøg med at spørge alm Siri om noget også Siri Pro som jeg har kaldt genvejen. 

syntes i skal prøve.


Forbedret Siri

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  2
2
  372

2709

341
PallMei (Skribent)
24. februar 2023 @ 06:59
Bit kongen

Tak for tip. Nu bruger jeg kun Siri til stemmestyring af Apple Watch (UDEN stemme-aktivering), så jeg har egentlig ikke nogen problemer med hendes evner. Men den virker også til Mac og man kan også skrive, så måske jeg vil bruge den. Chatgpt er skræmmende imponerende og den har allerede hjulpet mig med en begravelsestale. Men jeg frygter lidt alle de steder hvor folk kan sætte den og lignende modeller til at arbejde med en knap så uskyldig agenda.


4593

394
24. februar 2023 @ 12:03
FPU
PallMei skrev:

Tak for tip. Nu bruger jeg kun Siri til stemmestyring af Apple Watch (UDEN stemme-aktivering), så jeg har egentlig ikke nogen problemer med hendes evner. Men den virker også til Mac og man kan også skrive, så måske jeg vil bruge den. Chatgpt er skræmmende imponerende og den har allerede hjulpet mig med en begravelsestale. Men jeg frygter lidt alle de steder hvor folk kan sætte den og lignende modeller til at arbejde med en knap så uskyldig agenda.

Tjah, måske kan Chatgpt hjælpe politikerne med at holde op med at tale sort.

Hov. Vent, øh… ;0)