)
Min søn har fået den første avis rute herude på landet. En rute med 15 aviser spredt ud over 9 - 10 gader i et landområde.
Jeg ville derfor gerne finde en app jeg kan lave en rute i hvor jeg også kan angive i hvilken rækkefølge de 15 adresser skal ligge. Umiddelbart kan jeg gøre det i Apple Maps, men jeg kan bare ikke se at jeg skulle kunne gemme ruten så den kan hentes frem igen, tager jeg fejl her?
Alternativt en App der kan det vi har brug for her?
Komoot er en app der hele tiden dukker op til at lave baner i træningsøjemed. Jeg har ingen erfaring med den og ved ikke hvor anvendelig den er til avis-rute, men man kan i hvert fald gemme ruten.
Har du overvejet den analoge metode?
Print den relevante kortside ud, tegn ruten ind med en tus-pen og send resultatet igennem en Laminator, så det holder, indtil Junior har lært ruten udenad.
PallMei skrev:Komoot er en app der hele tiden dukker op til at lave baner i træningsøjemed. Jeg har ingen erfaring med den og ved ikke hvor anvendelig den er til avis-rute, men man kan i hvert fald gemme ruten.
Perfekt. Testet og godkendt.
Tak
Tonny Freimanis skrev:Har du overvejet den analoge metode?
ikke er øjeblik
Print den relevante kortside ud, tegn ruten ind med en tus-pen og send resultatet igennem en Laminator, så det holder, indtil Junior har lært ruten udenad.
Børnene er vokset op med en iPhone i hånden jeg er ikke sikker på de ved hvordan papir virker.
Jesper Arning skrev:Tonny Freimanis skrev:Har du overvejet den analoge metode?
ikke er øjeblik
Børnene er vokset op med en iPhone i hånden jeg er ikke sikker på de ved hvordan papir virker.
Måske denne instruktionsvideo kan hjælpe: Klik.