)
Så sælger jeg min tro følgesvend.
Specs finder du på linket (i kramboden) eller via nedenstående link.
http://macnyt.dk/krambod/?task=view_ad&query=174
Er Intel baserede MBP’s blevet svære at sælge brugt? Havde den på DBA til lidt under samme pris som de fleste andre men ingen reaktion. Nu nedsat med yderligere 1.000 (4.500)- still radio silence.
Jeg tror du skal længere ned. Der er 3000,- op til en M2 MBA som er helt ny og med garanti, mere end dobbelt så hurtig, og bedre på alle parametre undtagen porte og SSD størrelse som er irrelevant for de fleste der køber brugte maskiner, og det enda med laaaangt bedre batteri.
Apples egne SOCer har virkelig slået benene væk under Intel maskinerne.
Du har muligvis ret. Spørgsmålet er snarere hvor langt, ...
Det afhænger jo af hvor længe du gider vente på at der kommer en køber forbi til den nuværende pris.. :)
M1 og M2 har ændret markedet fuldstændigt.
Jeg købte billiste Air M1 og er forundret hvor langt jeg kan komme med den ved hjælp af Cloud.
Det skal siges jeg har en Mac Pro 2012 på 1. Sal jeg kan ty til når jeg har tunge opgaver.
men hvor den tidligere stod stand by er den nu slukket for den er sjældnere og sjældnere i brug. Men jeg har stadig programmer på den som holder den i live og som data backup da der er diskplads i til billige penge.
Med ssd startdisk og apfs filsystem kan man få det som man vil. Det spiller bare og syncronisere på tværs.
Jeg ligger inde med ssd kabler til Mac mini I7 hvis man vil have to diske i. Hvis nogen har behov. Den er desværre stået af derfor.
Jeg udfaser også denne her … nogen der er interesseret?