xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Rygsæk eller Messenger bag ?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


2581

84
03. december 2022 @ 17:27
Bit kongen

Jeg er på jagt efter en ny taske til laptop, kaffe, nøgler og de der andre dimser man slæber rundt på når man pendler og skifter fra bil til tog og metro hele tiden.

Normalt ville jeg gå efter en Deuter nu men måske overser jeg noget derude.

Er du faldet over en fed taske du vil anbefale?

  6
1
  398

4593

394
03. december 2022 @ 17:32
FPU

Kaffe OG laptop i den samme taske? Det lyder gustent for laptop'ens helbred.


253

35
03. december 2022 @ 20:16
Juniormedlem

Efter lang tids søgen og fejlkøb, endte jeg op med en Patagonia Refugio 28L rygsæk. Det er en gennemtænkt daypack som passer fint til dagligdagen med pendling, computer, plads til briller (i etui), nøgler, huer, handsker og hvad man ellers har brug for at have med af (små)ting og sager,  thermokrus og vandflaske, lidt indkøb osv.

Refugio 28L er desværre udgået og erstattet af Refugio 26 og 30L, men man kan være heldig at finde en 28L som ikke er solgt endnu (jeg synes selv at 28L er bedre end 26 og 30). 

Dine behov og ønsker passer ikke nødvendigvis med mine, men prøv at tage et kig på Patagonia, de laver gennemtænkte produkter i høj kvalitet, med stor hensynstagen til miljøet, og så har grundlæggeren oprettet en fond til naturbeskyttelse og testamenteret hele firmaet dertil.

/Carsten


8581

198
04. december 2022 @ 11:04
Poseidon

Jeg købte en Thule EnRoute Rygsæk, 14L netop til det formål (Minus kaffen). Den sidder super godt på ryggen og fylder ikke meget, hvilket jeg er rigtigt glad for. Den kan dog ikke stå selv hvilket jeg finder lidt irriterende, og lynlåsen i toppen slås man også en del med, men jeg håber det bliver bedre efterhånden som stivheden i stoffet forsvinder.


2581

84
05. december 2022 @ 13:44
Bit kongen
Carsten Sigsgaard Mortensen skrev:

Efter lang tids søgen og fejlkøb, endte jeg op med en Patagonia Refugio 28L rygsæk. Det er en gennemtænkt daypack som passer fint til dagligdagen med pendling, computer, plads til briller (i etui), nøgler, huer, handsker og hvad man ellers har brug for at have med af (små)ting og sager,  thermokrus og vandflaske, lidt indkøb osv.

Refugio 28L er desværre udgået og erstattet af Refugio 26 og 30L, men man kan være heldig at finde en 28L som ikke er solgt endnu (jeg synes selv at 28L er bedre end 26 og 30). 

Dine behov og ønsker passer ikke nødvendigvis med mine, men prøv at tage et kig på Patagonia, de laver gennemtænkte produkter i høj kvalitet, med stor hensynstagen til miljøet, og så har grundlæggeren oprettet en fond til naturbeskyttelse og testamenteret hele firmaet dertil.

/Carsten

Super tak for det bud den ser spændende ud.


2581

84
05. december 2022 @ 13:45
Bit kongen
David Munch skrev:

Jeg købte en Thule EnRoute Rygsæk, 14L netop til det formål (Minus kaffen). Den sidder super godt på ryggen og fylder ikke meget, hvilket jeg er rigtigt glad for. Den kan dog ikke stå selv hvilket jeg finder lidt irriterende, og lynlåsen i toppen slås man også en del med, men jeg håber det bliver bedre efterhånden som stivheden i stoffet forsvinder.

Den ser også spændende ud, tak for buddet.



6

1
05. december 2022 @ 21:55
Nyt medlem

Har nedenstående, dog ikke daglig pendling, men tænker sagtens den kan bruges. Sidelommen kunne evt. godt være lidt dybere, afhængig af højde på termokop. Jeg plejer at have den til at stå i forreste rum.. (STANLEY Trigger-Action Travel Mug)

https://www.thule.com/da-dk/backpacks/laptop-backpacks/thule-chasm-backpack-26l-_-3204292