xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
342
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)
macnyt  /  forum  /  emne
AirPods Max kan ikke lade op
Kategori: For de musikalske venner eller AppleMusic (Musik)


234

13
10. november 2022 @ 08:48
Juniormedlem

Er der nogen herinde der også oplever dette? Lige pludselig fra den ene dag til den anden, kan de ikke længere lades op.

Jeg mener de var omkring 25%, og så satte jeg dem til opladning. Men der var hverken orange eller grøn indikatorlys. Men jeg prøvede at lade dem likke i opladeren fra da jeg gik på arbejde og indtil jeg var hjemme igen ca 14 timer senere. Der lå den på 60%. Så valgte jeg at tage stikket ud, vende det rundt og høvle det i igen. Men den vil slet ikke lade op til mere en præcis 60%. Det lidt skørt. 

Jeg tænker lige at jeg vil spørge herinde, og om der er en der har fundet en løsning på det,  inden jeg laver en bug report til Apple om problemet.

  4
1
  471

234

13
13. november 2022 @ 06:41
Juniormedlem

update: 


jeg prøvede at lade den dræne sig selv til ca.25% og lave en reset på den.

Jeg kunne fint lave en reset ved at holde de to knapper på venstre ørekop nede i 10 sekunder. Dioden blinkede orange to gange som den skulle.

Da jeg satte den til opladeren igen, begyndte den sørme at oplade igen. Men denne her gang kun til 50% i stedet for ca. 60% ved sidste gang.

Så nu fik jeg da konstateret at der ikke er snavs i stikket.

Tror jeg laver en bug report til Apple for det er noget der er kommet med dets nyeste FW opdatering. 

Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

285

6
13. november 2022 @ 07:33
Juniormedlem

Måske er kalibreringen af batteristyringen ved siden af. Prøv at dræne til 0 nogen gange. Normalt er det dog ved lav ladning den er gal med % visningen.


234

13
13. november 2022 @ 14:01
Juniormedlem

OK. Jeg har sat dem på min Mac Pro 2013 (trash can) og trykket helt op for volumen for at de bliver tømt inden dagen er omme. De har nu spillet i et par timer, og jeg sige, at de holder strømmen forbavsende godt, når man tænker på hvad jeg har sat dem til at gøre. Så jeg regner ikke med, at de stopper med at spille engang i aften eller i morgen, for de er kun faldet med 1% i batteristyrke   


234

13
14. november 2022 @ 08:29
Juniormedlem

Det virkede at køre dem tomme for batterier. Underligt at det sker uden en eller anden form for notifikation. Jeg ved godt, at den ikke kan vise notifikationer i form af tekst. Men måske kunne Siri i høretelefonerne informere brugeren at de skal køres tomme, inden at de vil fungere ordentligt igen.

Tak for hjælpen, Niels.