xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Voldsom prisnedslag på iMac i Humac
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


234

13
22. oktober 2022 @ 10:22
Juniormedlem

Der er voldsom prisnedslag på de sidste 27" iMacs i Humac. Tror i at det kan ses som om at der kommer nye +27" modeller snart? Man kan lige nu spare hhv 4.000 kr og 5.000 kr alt efter hvilken model det er. Plejer det ikke at være sådan, at når der kommer voldsomme price drops, at det er fordi at der venter nye modeller lige rundt om hjørnet?

https://www.humac.dk/produkter/mac/imac?

Lidt rant: Jeg håber godt nok på, at vi får en iMac der er større end en på de snoldede 24". Jeg håber også på, at de ikke vil genbruge skræmteknologien fra de andre 27" iMacs / Studio Monitor. Jeg syntes at det er ved at være en joke, at vi skal nøjdes med en 7 år gammel display i en splinter ny computer (og Studio Monitor). Den første iMac med det display udkom vist nok i 2015. Er jeg forkert på den? Det viser super flotte billeder. Bevares. Men 7 år gammel teknologi i splinternye monitors or computere. Come on, Apple!   

  3
0
  678

179

42
22. oktober 2022 @ 11:38
Novice

Splinterny 27"? Det er uden M1/M2 chips og det er nok de færreste der vil købe en forældet model selv med prisnedslag.



8586

198
24. oktober 2022 @ 07:19
Poseidon
LV426 skrev:

Der er voldsom prisnedslag på de sidste 27" iMacs i Humac. Tror i at det kan ses som om at der kommer nye +27" modeller snart? 

Der er ikke rigtigt nogle ryger, så umiddelbart nej.

Man kan lige nu spare hhv 4.000 kr og 5.000 kr alt efter hvilken model det er. Plejer det ikke at være sådan, at når der kommer voldsomme price drops, at det er fordi at der venter nye modeller lige rundt om hjørnet?

Modellerne er halvandet år gamle, så de vil nok bare snart gerne af med dem. Det er jo nok et mindretal som absolut vil have dårligere ydende Intel processorer efterhånden.

Jeg håber også på, at de ikke vil genbruge skræmteknologien fra de andre 27" iMacs / Studio Monitor. Jeg syntes at det er ved at være en joke, at vi skal nøjdes med en 7 år gammel display i en splinter ny computer (og Studio Monitor). Den første iMac med det display udkom vist nok i 2015. Er jeg forkert på den? Det viser super flotte billeder. Bevares. Men 7 år gammel teknologi i splinternye monitors or computere. Come on, Apple!   

Det er korrekt det panel er 7 år gammelt, men du skal nok vente længe på et andet, for der er simpelthen intet andet på markedet. 5k paneler er ikke noget der desværre udvikles ret meget på. Der kommer nogle nye i 2023, men lad os se hvor meget bedre de er. Eneste alternativ er Apples 6k XDR paneler, men så koster en iMac jo nok 40.000,- og det gider de færreste give.


166

3
24. oktober 2022 @ 23:28
Novice

Vær opmærksom på, at det kun er 27” i i5, der er tilbud på

Mac siden 1985 - iMac 27"Late2014 i7 4GHz 32GB 3TBFusion, MBP15" i9-2018 32GB-1TB, iPad Pro 11" 256GB, iPhone 7 128GB