SoMe

HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Apples "Far Out"-event: satellit-data direkte til iPhone?
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)

25. august 2022 @ 09:24
ASCII jonglør

Har selv overvejet, hvornår Apple ville lancere en iPhone, der kan bruge en satellit-forbindelse. Kan se, at det nu også bliver overvejet af 9to5Mac, i første omgang dog kun til nødopkald:

Does Apple’s ‘Far out’ invite artwork hint at iPhone 14 features? Here are some guesses

Citat:

Given the space theme of the invite design, one of the most obvious possibilities is that the artwork hints at new satellite connectivity features. This feature was first reported as coming with the iPhone 13 last year, but that ultimately didn’t happen. 

Back in March, 9to5Mac exclusively reported that Apple is still working on these satellite features and that they could materialize as part of the iPhone 14 this year. iOS 16 also adds a new “SOS” icon to the iPhone status bar that appears when your iPhone loses cellular connectivity. 

The satellite feature is expected to allow users to connect to a satellite when they lose cellular service to communicate with first responders in emergency situations. Bloomberg has reported that there are two satellite features: one for messaging in the Messages app and that gives a more direct reporting mechanism for major emergencies, like plane crashes and sinking ships.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

26. august 2022 @ 13:50
Poseidon

https://www.macrumors.com/2022/08/25/tmobile-spacex-satellite-connectivity-iphone/

26. august 2022 @ 18:09
ASCII jonglør

Hmmm....interessant. The plot thickens   - and iPhone will soon be the first (and only) mobile phone astronauts use to call their Mom from the Moon.

For med USAs nye Artemis Project, der starter sin første 42-dages rundtur omkring månen nu her d. 29. august, er grundlaget lagt for, at Apples marketings-afdeling kan begynde på at tænke.....Far Out.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”