xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Salgsannoncer reviderede priser
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


393

13
24. juni 2022 @ 16:14
Lærling

Jeg havde sat priserne efter, hvad jeg gerne ville have for CS'erne, i forhold til, hvad jeg har givet for dem. Men efter at have checket på eBay, kan jeg se, at det nok var for optimistisk, derfor de nye priser. Bare sådan til orientering, hvis nogen skulle være interesseret.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.
  10
4
  723

1045

26
24. juni 2022 @ 18:55
Stormogul

Nu vil jeg ikke være en lyseslukker, men tror du stadig er alt for optimistisk. Hvem forestiller du dig vil købe en Adobe-version fra 2010 der kun er kompatibel med ældre MacOS-systemer?

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.
Kåret som bedste indlæg af trådens forfatter

8586

198
24. juni 2022 @ 21:21
Poseidon

Specielt når Affinity Design koster under 400,- og kan langt det meste.


393

13
24. juni 2022 @ 23:17
Lærling
David Munch skrev:

Specielt når Affinity Design koster under 400,- og kan langt det meste.

Så brug du Affinity, har det selv, men foretrækker Adobe.  Der er nok nogle, der bruger Adobes CS'er, de bliver da stadig solgt på eBay – også dyrere. MacPro fra 2010 og nyere, er stadig en stabil og stærk arbejdshest. Desuden er det jo frivilligt at købe eller lade være, jeg skal ikke leve af det. Desuden var det ikke et oplæg til debat, men et tilbud til en evt. interesseret.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

393

13
25. juni 2022 @ 08:58
Lærling
Beman skrev:

Nu vil jeg ikke være en lyseslukker, men tror du stadig er alt for optimistisk. Hvem forestiller du dig vil købe en Adobe-version fra 2010 der kun er kompatibel med ældre MacOS-systemer?

Der er stadig folk, der har systemerne Sierra, High Sierra eller Mojave, hvor især CS6 arbejder udmærket på. Sidst jeg arbejdede med CS5 var på El Capitan. Jeg har ingen erfaring med senere styresystemer, da jeg installerede min første CS6 pakke på dette OS. Jeg vil gerne understrege, at CS5 og 6 er stadig potente i forhold til grafisk arbejde og fotos / billedbehandling. Det er professionelle værktøjer, der er kompatibelt med det meste. Men tak for tilbagemelding.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

1045

26
25. juni 2022 @ 11:41
Stormogul
Leif Korreborg skrev:
Beman skrev:

Nu vil jeg ikke være en lyseslukker, men tror du stadig er alt for optimistisk. Hvem forestiller du dig vil købe en Adobe-version fra 2010 der kun er kompatibel med ældre MacOS-systemer?

Der er stadig folk, der har systemerne Sierra, High Sierra eller Mojave, hvor især CS6 arbejder udmærket på. Sidst jeg arbejdede med CS5 var på El Capitan. Jeg har ingen erfaring med senere styresystemer, da jeg installerede min første CS6 pakke på dette OS. Jeg vil gerne understrege, at CS5 og 6 er stadig potente i forhold til grafisk arbejde og fotos / billedbehandling. Det er professionelle værktøjer, der er kompatibelt med det meste. Men tak for tilbagemelding.

Enig, kører selv CS6 på High Sierra og det fungerer perfekt😀. Problemet med Adobe’s gamle pakker, er jo at de ikke kan åbne nyere versioner - specielt Illustrator! På den måde tvinger Adobe sine brugere til opdateringer, hvis man arbejder med det professionelt. Til glade amatører er det helt fint, på trods af at man ikke får med de seneste features/nye funktioner.

Jeg ville enlig ikke skabe en debat, bare påpege at du nok er lidt for optimistisk ifh til prisen, men det er jo dit beslut.

Held og lykke med det👍

Macintosh/Apple siden 1991. Toyota. Kia e-Niro. Gram køleskab. Thermex emhætte.

393

13
25. juni 2022 @ 13:06
Lærling
Beman skrev:
Leif Korreborg skrev:
Beman skrev:

Nu vil jeg ikke være en lyseslukker, men tror du stadig er alt for optimistisk. Hvem forestiller du dig vil købe en Adobe-version fra 2010 der kun er kompatibel med ældre MacOS-systemer?

Der er stadig folk, der har systemerne Sierra, High Sierra eller Mojave, hvor især CS6 arbejder udmærket på. Sidst jeg arbejdede med CS5 var på El Capitan. Jeg har ingen erfaring med senere styresystemer, da jeg installerede min første CS6 pakke på dette OS. Jeg vil gerne understrege, at CS5 og 6 er stadig potente i forhold til grafisk arbejde og fotos / billedbehandling. Det er professionelle værktøjer, der er kompatibelt med det meste. Men tak for tilbagemelding.

Enig, kører selv CS6 på High Sierra og det fungerer perfekt😀. Problemet med Adobe’s gamle pakker, er jo at de ikke kan åbne nyere versioner - specielt Illustrator! På den måde tvinger Adobe sine brugere til opdateringer, hvis man arbejder med det professionelt. Til glade amatører er det helt fint, på trods af at man ikke får med de seneste features/nye funktioner.

Jeg ville enlig ikke skabe en debat, bare påpege at du nok er lidt for optimistisk ifh til prisen, men det er jo dit beslut.

Held og lykke med det👍

Tak for tilbagemelding og gode ønsker. Jeg har også skrevet ved annoncerne, at man er velkommen til at komme med et bud, hvis man er interesseret. Jeg ved, hvor glad jeg selv blev, da jeg erhvervede min første CS6 pakke – og for såvidt også CS5,. Det kunne være en anden ville blive ligeså glad for at få muligheden. Og det var vel egentlig intentionen. Jeg behøver jo ikke sælge. Nu må fremtiden vise om, der er interesse for CS5 eller 6 :0) Ha' en god weekend

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

1905

187
PowerPalle (Administrator)
25. juni 2022 @ 16:21
Stormogul

@Leif sig endelig til hvis du får dem solgt. Jeg har også 2 CS'er liggende som ikke bliver brugt fordi jeg har opgraderet min OS mv.

Jeg kunne være interesseret i om de har værdi.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

393

13
25. juni 2022 @ 16:32
Lærling

Jeg skal nok give lyd, hvis jeg får dem solgt. 

Jeg ved godt, det er noget andet, men på eBay ligger CS6 typisk et sted mellem 5000 kr. og op, har set suiten solgt til 8000 kr.. CS5 sælges meget forskelligt, men vil tro, de i snit ligget på 2500 kr.,. Så skal man i dag også lægge moms, told og administrationgebyrer oveni, hvis det er købt udenfor EU. 

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

393

13
19. juli 2022 @ 11:16
Lærling

Hej, de blev ikke solgt, så jeg har desværre ikke noget prisniveau. Vi må nok erkende, at de er outdated.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

8586

198
20. juli 2022 @ 12:20
Poseidon
Leif Korreborg skrev:

Jeg skal nok give lyd, hvis jeg får dem solgt. 

Jeg ved godt, det er noget andet, men på eBay ligger CS6 typisk et sted mellem 5000 kr. og op, har set suiten solgt til 8000 kr.. CS5 sælges meget forskelligt, men vil tro, de i snit ligget på 2500 kr.,. Så skal man i dag også lægge moms, told og administrationgebyrer oveni, hvis det er købt udenfor EU. 

På eBay har du også hele verden som målgruppe.. På Macnyt har du omkring 50 brugere. DBA har du mere, men det er stadig en ekstrem nichegruppe du prøver at ramme.