xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)
macnyt  /  forum  /  emne
Til alle os, der håber på nye MacBooks ved WWDC 2022
Kategori: Her diskuteres nyhederne råt og usødet (Nyhedsdebat)


2273

157
06. juni 2022 @ 12:09
ASCII jonglør

En ny entry-level MacBook Pro med M2 kunne virkelig være et pletskud...håbet er lysegrønt, vi får se:

M2-powered 14″ MacBook Air and 13″ MacBook Pro product listings hidden on B&H website

Citat:

"Earlier today, eager Apple fans discovered listings for a new Mac mini and “Mac mini tower” on the website of Apple Authorized Reseller B&H Photo. Now, 9to5Mac has also dug up listings on the B&H Photo website for a new 14-inch MacBook Air powered by an M2 chip, as well as a new entry-level MacBook Pro with the M2."


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  11
0
  543

1663

46
06. juni 2022 @ 21:04
Stormogul
Factory skrev:

En ny entry-level MacBook Pro med M2 kunne virkelig være et pletskud...håbet er lysegrønt, vi får se:

M2-powered 14″ MacBook Air and 13″ MacBook Pro product listings hidden on B&H website

Citat:

"Earlier today, eager Apple fans discovered listings for a new Mac mini and “Mac mini tower” on the website of Apple Authorized Reseller B&H Photo. Now, 9to5Mac has also dug up listings on the B&H Photo website for a new 14-inch MacBook Air powered by an M2 chip, as well as a new entry-level MacBook Pro with the M2."


Fordi M1 mangler krafter eller hvad tiltrækker dig ved en M2?

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2273

157
06. juni 2022 @ 21:15
ASCII jonglør

M1 mangler bestemt ikke kræfter, ønsker blot den hurtigste og kraftigste MBP i det nye design pga. ønsket om dels den hurtigste maskine, dels fremtidssikring. Der er jo også spørgsmålet om WiFi 6, som M1 vist ikke har, men M2 har? - eller husker jeg fejl? En spritny MBP med M2 kommer sikkert ved uddannelsessstart efter sommerferien.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1663

46
06. juni 2022 @ 23:24
Stormogul

Den ser sku meget fin ud den nye Macbook air. Jeg har sidste generation med Touchbar og M1 og den er fin til mig men savner magsafe. Kunne godt fristes til at skifte bare pga det men ville savne min touchbar så mega meget. Sikke et svært valg haha


hov kom der lige en MBP med touchbar og magsafe, må hellere se det færdig inden jeg skriver mere. Hehe

Øøøøv ingen magsafe på den “nye” MPB. Hulk hulk

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2273

157
06. juni 2022 @ 23:35
ASCII jonglør

Ja, den MBP er hvad jeg vil kalde et rigtig dårligt kompromis, og virker ærlig talt som om Apple her blot skal ha’ et eller andet ragelse på hylderne. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1663

46
06. juni 2022 @ 23:43
Stormogul

Hehe vi er nok stadig nogen der elsker touchbaren men ærgeligr de ik har lavet magsafe i den model. Ville virkelig have været den perfekte maskine for mig omend den ville være alt alt for kraftfuld men magsafe er virkelig savnet. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

2273

157
06. juni 2022 @ 23:57
ASCII jonglør

Godt ord igen, er Touchbar et godt værktøj for en, er det jo rigtig fint. Og du har ret, MagSafe burde være standard overalt på de bærbare Macs.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1663

46
07. juni 2022 @ 00:03
Stormogul

Ja blev lige så glad da jeg troede det var muligt nu men nej nej men så spare jeg da de 12-13.000kr i år haha for bruger slet slet ik kræfterne i en M1. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

4593

394
07. juni 2022 @ 00:06
FPU
Pjock skrev:

Hehe vi er nok stadig nogen der elsker touchbaren men ærgeligr de ik har lavet magsafe i den model. Ville virkelig have været den perfekte maskine for mig omend den ville være alt alt for kraftfuld men magsafe er virkelig savnet. 

Jeg forstår dig godt m.h.t. MagSafe, men til jer, som helst ikke vil undvære TouchBar, findes der USB-C til MagSafe dimser, som ikke stikker ret meget ud fra porten på Mac'en.

Link til artikel om de ti bedste adaptere: Klik.


1663

46
07. juni 2022 @ 00:22
Stormogul

har godt kigget på dem, der findes flere forskellige, måske man sku give det en chance, dog er mit USB-C kabel allerede en anelse træt i ende jeg bruger i computeren, har aldrig haft en magsafe kabel der blev træt. men har set mange der også døjede med det problem, så måske løsningen er et nyt kabel og sådan en magnet dims. er i hverfald billigere end en helt ny MBP Haha

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

4593

394
07. juni 2022 @ 09:59
FPU
Pjock skrev:

har godt kigget på dem, der findes flere forskellige, måske man sku give det en chance, dog er mit USB-C kabel allerede en anelse træt i ende jeg bruger i computeren, har aldrig haft en magsafe kabel der blev træt. men har set mange der også døjede med det problem, så måske løsningen er et nyt kabel og sådan en magnet dims. er i hverfald billigere end en helt ny MBP Haha

Mit MagSafe kabel (fra 2010) er "træt" hele vejen fra stikket og halvejs hen til laderen, d.v.s. yderkablet er mørnet og erstattet med elektrikertape. Jeg bruger godt nok en ny lader i øjeblikket, men den gamle lader virker skam stadigvæk, selvom ledningen ikke er særligt kønt at se på.

Det er en skam, at kablet går direkte ind i laderen, for det ville være dejligt nemt at skifte selve kablet, hvis det sad i laderen f.eks. et standard USB-stik, så man kunne udskifte selve kablet og ikke hele laderen ved defekt.


1663

46
07. juni 2022 @ 10:19
Stormogul

Ja den nye magsafe har heldigvis usb-c i den ene ende ved laderen. Der er en god ting

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.