xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Skal I have en?
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


4586

389
25. maj 2022 @ 12:19
FPU

Det undrer mig egentlig, at emnet ikke er dukket op herinde endnu, og hvis EB's nationen! stadig havde levet, var der sikkert hundredvis af kritiske kommentarer, men altså:

Det ser ud til, at der er VR-briller på vej efter rigtig lang ventetid fro dem, som er til den slags.

Prisen rygtes at blive på omkring 2.000,- Dollars, og så er der jo lige det dér med dansk Moms. Avs.

Jeg gider ikke selv den slags, ikke mindst fordi jeg bruger briller, men jeg glæder mig da til at se designet, for de eksisterende VR-briller fra andre firmaer er da godt nok grumme at se på.

Link til EB-artiklen: Klik.

  6
0
  681

8581

198
25. maj 2022 @ 12:46
Poseidon

Den AR/VR brille har været på vej i maaaange år... Der er konstant artikler omkring den. Og prisen er rygtet til 3.000$, ikke 2.000$.


1638

45
25. maj 2022 @ 22:33
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:

Det undrer mig egentlig, at emnet ikke er dukket op herinde endnu, og hvis EB's nationen! stadig havde levet, var der sikkert hundredvis af kritiske kommentarer, men altså:

Det ser ud til, at der er VR-briller på vej efter rigtig lang ventetid fro dem, som er til den slags.

Prisen rygtes at blive på omkring 2.000,- Dollars, og så er der jo lige det dér med dansk Moms. Avs.

Jeg gider ikke selv den slags, ikke mindst fordi jeg bruger briller, men jeg glæder mig da til at se designet, for de eksisterende VR-briller fra andre firmaer er da godt nok grumme at se på.

Link til EB-artiklen: Klik.

Kun hvis billede kvaliteten bliver bedre en Oculus quest 2, den havde jeg en overgang og det var også fint nok til lidt sjov og ballade men god grafik var det ikke på den, Half Life Alyx kørte ganske godt på det og var en fint spil men ellers ik og desuden kunne jeg ik holde ud at have det på mere en 15-20 min max før øjnene begyndte at være trætte og det blev træls

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

9

0
30. maj 2022 @ 13:46
Nyt medlem

I så fald... hvad er så hele pointen i hypen omkring AR/VR-briller? Kan godt se at det kan være et smart produkt i nogle tilfælde (eller det ved jeg egentlig ikke helt om jeg kan)...

Det virker umiddelbart til både at være for fysisk afmonterende og 'asocialt' til et langsigtet hit.

MacBook Pro (2016) | iPhone 13 pro

9

0
30. maj 2022 @ 13:46
Nyt medlem

I så fald... hvad er så hele pointen i hypen omkring AR/VR-briller? Kan godt se at det kan være et smart produkt i nogle tilfælde (eller det ved jeg egentlig ikke helt om jeg kan)...

Det virker umiddelbart til både at være for fysisk afmonterende og 'asocialt' til et langsigtet hit.

MacBook Pro (2016) | iPhone 13 pro

1638

45
30. maj 2022 @ 14:46
Stormogul
JOK skrev:

I så fald... hvad er så hele pointen i hypen omkring AR/VR-briller? Kan godt se at det kan være et smart produkt i nogle tilfælde (eller det ved jeg egentlig ikke helt om jeg kan)...

Det virker umiddelbart til både at være for fysisk afmonterende og 'asocialt' til et langsigtet hit.

Det kan blive voldsomt stort hvis de formår at lave en univers online som de unge kan se sig selv i. alle dem der sidder og spiller online med "vennerne" og bruger hele deres fritid på roblox eller minecraft og hvad de nu ellers spiller, hvis producenterne formår at få dem ind i brillen og spille derinde "live" med vennerne så man kan se hinanden og hygge i forskellige miljøer, så er der en milliard omsætning i vente. er slet ik i tvivl om at hvis man laver en online by eller sådan noget og kan købe ting så vil der blive brugt penge, rigtig mange penge på "smølfebær" og lignenden HAHA

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

4586

389
30. maj 2022 @ 18:30
FPU

Indtil det bliver som et par VR-briller á la et HUD på et moderne passagerfly og ikke som et par dykkerbriller, tror jeg ikke, at det for alvor vil slå igennem.

Det må ikke være for tungt eller for strømkrævende, og os, der er kvart-blinde uden vores almindelige briller, skulle jo også gerne kunne være med.

Det kan godt være, at Apple er ved at knække nogle af nødderne (well, kernerne), men der skal altså noget virkelig banebrydende på hylderne for at retfærdiggøre en udsalgspris på 2000,- USD eller mere plus Moms.

Men det kan jo være, at Apple ser sig nødsaget til at lancere noget nu for at kunne sikre sig markedsanddelse.