xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Flytning af Firefox til anden maskine
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


471

7
21. maj 2022 @ 15:05
Seniormedlem

Jeg er kørt sur i at overføre min profil til en nyinstalleret Firefox på en anden maskine.

I adresselinjen har jeg skrevet "about.profiles" som beskrevet i hjælp. Det ser tilsyneladende tilforladeligt ud og man kan klikke på [Vis i Finder]. Så langt, så godt, men hvordan vælger man en anden profil? Den kan jeg altså ikke regne ud.

Jeg bør måske lige nævne, at Firefox-profilerne gemmer sig i det skjulte bibliotek, så man skal lige trykke Cmd-Shift og punktum.

  3
0
  321

2709

339
PallMei (Skribent)
21. maj 2022 @ 15:30
Bit kongen

Det er hvad synkronisering gør. Så i stedet for rode filer, så log ind på din firefox konto og synkroniser.


471

7
21. maj 2022 @ 16:09
Seniormedlem

Æh jow, men først logger jeg ind på den gamle. Det går fint.

Så logger jeg ind på den nye, men her går det galt. Jeg har endnu ikke fået Mail til at køre, for det kan jeg heller ikke finde ud af.

Det gik fint med at logge ind på den gamle og så skal jeg logge ind på den nye, men der kommer jo ingen mail med en 6 eller 8-ciffret kode. Jeg prøvede for sjovs skyld at indtaste den kode jeg modtog på den gamle, men nu siger den så at koden skal være på 8 ciffre :-(


2709

339
PallMei (Skribent)
21. maj 2022 @ 16:24
Bit kongen
Towle skrev:

Æh jow, men først logger jeg ind på den gamle. Det går fint.

Så logger jeg ind på den nye, men her går det galt. Jeg har endnu ikke fået Mail til at køre, for det kan jeg heller ikke finde ud af.

Det gik fint med at logge ind på den gamle og så skal jeg logge ind på den nye, men der kommer jo ingen mail med en 6 eller 8-ciffret kode. Jeg prøvede for sjovs skyld at indtaste den kode jeg modtog på den gamle, men nu siger den så at koden skal være på 8 ciffre :-(

Jeg snakker firefox og kun firefox. 

https://support.mozilla.org/da/kb/hvordan-opsaetter-jeg-firefox-sync