xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
345
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Billig Apple Music abonnement?
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


927

49
27. april 2022 @ 23:54
Veteran

Hvordan kan man på nogen måde få discount på Apple Music hvis man ikke er student? 

Jeg syntes at det er lidt overdrevet at betale 100 kr/mdr for noget jeg yderst gerne vil have, men ikke bruger nok til, at kunne retfærdiggøre den pris. Det skal være Apple Music fordi det er sync'ed over alle mine devices.

Kan man på nogen måder kringle sig til et studenter abonnement, hvis der ikke er andre muligheder?

Lige nu køre jeg på et 2 måneders gratis medlemskab. Men det ophører jo den 9. i næste måned, og al mit eget MP3/ALAC musik vil så ikke være tilgængelig i en periode bagefter - mener det vare helt hen til den første i måneden eller noget i den stil. Det plejer i hvertfald at være sådan.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  7
3
  674

1425

21
28. april 2022 @ 05:16
Stormogul

Måske der er andre i din familie der også kunne tænke sig det? Så ville det jo være muligt med et familie abonnement hvor i kan splitte betalingen?


8586

198
28. april 2022 @ 09:14
Poseidon

Du må virkeligt ikke bruge det meget, hvis du synes 100,- om måneden for uendeligt med musik er for høj en pris.  Har du overvejet en af de reklamefinansierede streamingsservices i stedet? Eller bare radio? :)


76

3
JanPed (Skribent)
28. april 2022 @ 11:25
Novice

Jeg synes 100 kr er billigt, specielt efter de hævede lydkvaliteten sidste sommer.


927

49
28. april 2022 @ 16:43
Veteran

I har nok ret. Men det kommer jo også an på hvor meget man bruger tjenesten. Jeg bruger den ikke mere end et par gange om måneden (hvor jeg ønsker sublim kvalitet). Og det er egentlig derfor jeg øsnker et billigere abonnement.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

1907

191
PowerPalle (Administrator)
28. april 2022 @ 21:39
Stormogul

Er der ikke den nye Siri Voice version der koster det samme som Student versionen...?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

8586

198
29. april 2022 @ 07:05
Poseidon
PowerPalle skrev:

Er der ikke den nye Siri Voice version der koster det samme som Student versionen...?

Den er kun i US pt. Men burde snart komme herover. Godt forslag dog!


2581

84
29. april 2022 @ 11:10
Bit kongen
PowerPalle skrev:

Er der ikke den nye Siri Voice version der koster det samme som Student versionen...?

Taget i betragtning hvor ringe Siri er vil jeg tro det er et dybt frustrerende produkt.