xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
345
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
min ipad har stjålet mit apple id
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


8

0
16. april 2022 @ 18:38
Nyt medlem

jeg oprettede i tidernes morgen et apple id i itunes på min mac og brugte lystigt i mange år

så da jeg, for 2 år siden købte mig en ipad, var det jo nemt at komme igang - havde glemt koden, men det var til at fixe

så siden har jeg kun brugt det apple id på paden, men idag ville jeg så købe en lydbog i itunes på min mac, men suk, jeg kan ikke logge ind

jeg forsøgte flere gange, startede og lukkede itunes for at få lov at prøve igen, men uden held.

da jeg så åbner min ipad senere på dagen, fortæller den at nogen har forsøgt at bruge mit apple id på en anden enhed og om jeg vil tillade det, så jeg siger jo glad ja og får straks en 6cifret kode som jeg skal skrive sammen med min normale kode på min mac...

men det virker bare ikke

så, nogen gode ideer?

pft /tina

aldeles ikke "nyt medlem"...
  7
0
  509

927

49
16. april 2022 @ 19:07
Veteran

Lige sådan noget der her Apples gratis hotline rigtig god til at hjælpe dig med. De kan nemlig låse den op, hvis den er af mystiske årsager blevet låst.

Click her - Der står et telefonnummer midt på siden.

Der står godt nok, at der kun er 3 måneders support på produkterne. Men jeg har formået at få hjælp til produkter der er flere år gamle. Så de er ikke så stramme på det område som man skulle tro. Og med iCloud ID problemer, er der ingen begrænsing af support.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

8

0
17. april 2022 @ 01:13
Nyt medlem

hmm, ja det lyder jo fint hvis de virkelig kan gøre noget

men apple id er ikke låst, det virker fint på ipad

aldeles ikke "nyt medlem"...

927

49
17. april 2022 @ 05:46
Veteran

Prøv at gøre det samme igen, men hav iPaden liggende ved siden af dig, då du kan se om du får nogle beskeder på den mens du prøver at hente en lydbog.

Jeg tror at du det øjeblik bestiller en lydbog skal acceptere det fra iPaden første gang du gøre det, format forhindre tyveri eller hacking. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

1493

39
17. april 2022 @ 07:17
Stormogul

hvordan taster du pass og 6 cifret bekræftelse ind?

jeg har været ude for at det skulle ind i det her format:

lad os antage at dit pass er: "Secret" og du har fået en 6 cifret kode på din ipad som er: "123456" det tastes sådan her ind:

"Secret123456"  i den dialog boks hvor der efterspørges efter dit password. selvfølgelig uden ""

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

4605

394
17. april 2022 @ 11:31
FPU
Rasmus Lauritsen skrev:

hvordan taster du pass og 6 cifret bekræftelse ind?

jeg har været ude for at det skulle ind i det her format:

lad os antage at dit pass er: "Secret" og du har fået en 6 cifret kode på din ipad som er: "123456" det tastes sådan her ind:

"Secret123456"  i den dialog boks hvor der efterspørges efter dit password. selvfølgelig uden ""

Nemlig. Det var sådan at jeg, efter en del forgæves forsøg, fik låst en bekendts AppleID op.

Jeg mener dog at huske, at vi ikke måtte bruge det originale password, og at det nye password ikke måtte ligne det originale for maget, så løsningen i det her tilfælde kan være at vælge et helt nyt password til AppleID via Mac'en, få tilsendt koden, skrive begge dele ind ved første logind via Mac'en, og så (hvis det lykkes) huske at bruge det nye password (uden tal-koden) på iPad'en.


8

0
18. april 2022 @ 00:01
Nyt medlem
Rasmus Lauritsen skrev:

hvordan taster du pass og 6 cifret bekræftelse ind?

jeg har været ude for at det skulle ind i det her format:

lad os antage at dit pass er: "Secret" og du har fået en 6 cifret kode på din ipad som er: "123456" det tastes sådan her ind:

"Secret123456"  i den dialog boks hvor der efterspørges efter dit password. selvfølgelig uden ""

tak for jeres svar

ja, jeg tastede det ind på den måde du beskriver - og på flere andre, men uden held

og ipad er holdt op med at skrive koder til mig, så - ja hvad så...?

har tænkt at jeg måske bare skal be om en ny kode

men nu fandt jeg så den lydbog et andet sted (og billigere), så jeg tror tålmodigheden er opbrugt for denne gang

nu skal lydbogen bare over på min gamle, trofaste ipod og så er der ny godnathistorie (nu hvor armene er blevet for korte til at læse i sengen)

ses /tina

aldeles ikke "nyt medlem"...

4605

394
18. april 2022 @ 00:36
FPU

Ring til Apple på 80 24 08 35 (Hverdage 9-19) og forklar dem problemet.

De bør være (moralsk) forpligtet til at hjælpe dig.