xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Microsoft Silverlight
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


167

5
06. april 2022 @ 09:00
Novice

Min bedre halvdel, som strikker og designer meget, har hidtil brugt et strikkeprogram knittingpatterns.is - som er det eneste af sin slags. Desværre et ældre program, der ikke opdateres mere og som kræver Microsoft Silverlight.
Dette kan ikke længere downloades - så er der en der har det på en stift eller lignende som jeg kan købe - enten på en stift eller som en fil.
Så tror jeg at jeg ad omveje kan få programmet op at køre igen.
Programmet kan ikke kører på Mac - men hun har fået en ny PC må jeg med skam melde, som kun bruges til hendes designprogram. Ellers er alt i huset Apple:-)

Hidtil har hun kunnet bruge Palemoon browseren - men har på fornemmelsen at det er windows 11 på den nye PC der laver ged i den.

På forhånd tak.
Kim

  4
0
  482

2709

341
PallMei (Skribent)
06. april 2022 @ 11:11
Bit kongen

167

5
06. april 2022 @ 13:39
Novice

Mange gange tusinde tak.
Jeg er virkelig i kridthuset nu hos fruen.
Måtte indrømme at jeg endnu engang havde fået hjælp af dette fantastiske forum.
Hun lovede hjælperen et pandekys ved lejlighed:-)

Købte denne PC til hende i weekenden, hvor den var nedsat med 3.000 og så var det nedtur at den ikke kunne køre programmet. Det kan den nu - så endnu engang tusinde tak for hurtig hjælp.

Kim & Fruen

https://www.elgiganten.dk/product/computer-kontor/computere/barbar-computer/acer-aspire-5-156-barbar-computer-i716512mx450/355354



2709

341
PallMei (Skribent)
06. april 2022 @ 14:21
Bit kongen

☺️

Super. Ser også ud til være en fin maskine, der burde kunne trække nogle store strikkeopskrifter uden at kløjs i det! 😁


4593

394
06. april 2022 @ 18:05
FPU
PallMei skrev:

☺️

Super. Ser også ud til være en fin maskine, der burde kunne trække nogle store strikkeopskrifter uden at kløjs i det! 😁

Så vidt jeg kan se på tr¨åden, er strikeopskrifterne browser-baseret, så hvis hun hoder for mange tabs åbne på samme tid, skal hun nok starte med at strikke sig et par ørepropper. :0)