xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Iphone 13 vs 13 pro
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


44

0
19. marts 2022 @ 23:34
Let øvet

Hej


jeg overvejer en ny iphone. Jeg går fra en se. Jeg er lidt nysgerrig på hvad i andre har valgt og hvorfor. Er forskellen på de ca 2000 kr værd i daglig brug?

  9
0
  709

927

49
20. marts 2022 @ 00:28
Veteran

Ja, det er den, hvis du ønsker at bruge den nye hardware. Elsker du at tage billeder eller videoer, så er den iPhone 13 Pro klart at foretrække over SE. Displayet er også beder, hvor iPhone 13 Pro har OLED og SE kun har LED. Der er flere ting der er forbedret. Men betyder det ikke så meget for dig, så er en SE ganske fin.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

341
PallMei (Skribent)
20. marts 2022 @ 07:42
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Ja, det er den, hvis du ønsker at bruge den nye hardware. Elsker du at tage billeder eller videoer, så er den iPhone 13 Pro klart at foretrække over SE. Displayet er også beder, hvor iPhone 13 Pro har OLED og SE kun har LED. Der er flere ting der er forbedret. Men betyder det ikke så meget for dig, så er en SE ganske fin.

Jeg tror ikke det er SE han overvejer. 

Med forbeholdt for at jeg ikke ejer en iphone 13 variant eller har tjekket priser siden introduktionen.

Men ja, allerede ved 12 var følte jeg det var dumt ikke at tage pro ved samme mængde lager. Men frit fra hukommelsen og uden at tjekke priser, mener jeg det er endnu mere dumt ikke vælge pro i 13'erens tilfælde, for ud over den lige 12 pro kommer med 6gb ram vs 4gb, så har den også en bedre skærm med dobbelte opdateringsfrekvens og bedre kameraer.

Når det er sagt, så kunne jeg godt undvære den ekstra vægt fra rustfri stål på min 12 pro og jeg mærker ikke forskel på at min iPad pro har højere opdateringsfrekvens. Men rammen er rar især fordi den vil kunne holde flere apps i live og det vil blive mere mærkbar med tiden, hvor apps bliver større og større. Det var den primær ting på min gamle 6s der efterhånden ikke dækkede mit behov.

Men som jeg ser det, er det 13 mini, 13 pro eller 13 pro max der er værd at overveje alt efter hvor stor en telefon du ønsker.


1663

46
22. marts 2022 @ 13:17
Stormogul

jeg valgte en 13 pro pga 120hz skærm som alle android jo mener er livs vigtigt også fordi dens kamera er bedre på papiret, men 120hz er ik noget jeg finder vildt og kameraet ja tager god billeder men tror en alm ville være fint nok til min daglig dag.


Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

8586

198
22. marts 2022 @ 15:02
Poseidon

Jeg valgte en iPhone 13 Mini, udelukkende for størrelsens skyld. Har ikke fortrudt valget. Kom fra en 5S.


Ganske tilfreds med kamera og batteri, som nok var mine største overvejelser. Meget positivt overrasket over hvor god den er i dårligt lys.


562

9
23. marts 2022 @ 14:57
Kaptajn

Jeg valgte en 13 Pro.. pga kameraet der kan tage fotografier i RAW  og  video i 4K. Fylder dog en del så jeg valgte den med 512 GB


1663

46
24. marts 2022 @ 01:47
Stormogul

Man skal bare huske at ønsker en 12 pro og at man skal kunne bruge deres prores opløsning på videofilm delen skal man vælge 256gb eller højere. 128gb udgaven kan ik optage i det

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1663

46
24. marts 2022 @ 02:06
Stormogul

13 pro self. :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

58

2
26. marts 2022 @ 07:44
Novice

Har lige købt en iphone 13 mini pga størrelsens, kom fra en 11 pro. 

Macbook Pro 13,iPhone 15 Pro. Elektriker.

9

0
04. april 2022 @ 11:34
Nyt medlem

Jeg har købt en iPhone 13 Pro med 256 gb - bruger iCloud til at backe data op (fx billeder). 256gb er helt perfekt, har indtil nu brugt 130gb og har relativt store apps installeret på telefonen.

Vil anbefale 13 pro - alene det, at kameraet er så suverænt er 2.000 kr. værd.

MacBook Pro (2016) | iPhone 13 pro