xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )
macnyt  /  forum  /  emne
Så er der opdateringer til MacOS, iOS iPadOS og AppleWatch
Kategori: Fortæl om dine tips og tricks - at dele er godt (Tips )


1708

43
10. februar 2022 @ 21:21
Stormogul

Så er der opdateringer til MacOS, iOS iPadOS og AppleWatch

  5
2
  631

531

7
11. februar 2022 @ 06:41
Kaptajn

Det er jo efterhånden hver anden uge der er opdateringer. Rimelig træls. 


2696

335
PallMei (Skribent)
11. februar 2022 @ 09:43
Bit kongen
eriktorp skrev:

Det er jo efterhånden hver anden uge der er opdateringer. Rimelig træls. 

Enig, men der har også været ganske alvorlige huller at lukke. Men du kan også bare lukke øjnene og lade den opdatere automatisk når den får lyst.

2696

335
PallMei (Skribent)
11. februar 2022 @ 14:30
Bit kongen

Kommer nok en watchos 8.4.3 meget hurtigt, for den helt nye unity/sammenhold urskive er i stykker. Ikke at jeg bruger den, men lidt pinligt, når den er splinter ny.


2696

335
PallMei (Skribent)
11. februar 2022 @ 14:30
Bit kongen

Kommer nok en watchos 8.4.3 meget hurtigt, for den helt nye unity/sammenhold urskive er i stykker. Ikke at jeg bruger den, men lidt pinligt, når den er splinter ny.


927

49
11. februar 2022 @ 14:58
Veteran

Jeg syntes at der er så mange fejl i macOS og iOS efterhånden, at alle de der små-fixes er yderst velkomne. Det er også som om, at der ved hver fix kommer en eller to nye glitches. Er der nogen der ved, hvorfor det er blevet sådan?

Bare her idag erfarede jeg hele tre forskellige fejl på tre forskellige enheder.

MacBook Pro 2019 : AirDrop notifikationer får vellykket filoverførsel hænger, og man skal helt slukke for maskinen, før den forsvinder igen.

iMac 2013 : Mail hænger, og skal kvæles via "afbryd...".

iMac 2013 : Jeg har en folder der hedder "Media" på et eksternt drev, som jeg selv har oprettet. Hvis jeg begynder at browse rundt på drevets andre foldere, bliver "Media" pludselig låst af, med en rød lille cirkel med en hvis streg i. Jeg er nød til at unmounte drevet, pille USB stikket ud, vente et par minutter og tilslutte den igen. Så virker det igen (for en stund). Se billede længere nede.

iPhone 11 Pro Max :  Apple Music har bare en håndfuld irriterende fejl hvis man afspiller ens egne MP3/WAV/M4A filer. Det er nogle fejl der kom med iOS 15.0 så vidt jeg husker.

1) Volumeslideren fra lockscreen virker ikke altid, og den nogle gange virker, hopper slideren slideren hurtigt ned på 0% og igen op på den lydstyrke den var på før. Nogle gange tændes kameraet også efter jeg med success har kunne flytte volumeslideren til et lavere lydniveau. Jeg tror at slideren er for tæt på kanten af displayet. 

2) Skifter man mellem de forskellige EQ presets, hopper lydstyrken ned på 50% og bliver der, indtil man genstarter telefonen. Flere iPhone 11 Pro Max brugere oplever den fejl.

3) Skipper man hurtigt fremad i dens auto genererede shuffle playliste, kan den nogle gange godt stalle og blive unresponsive i nogle sekunder. Når det så er overstået hopper den hen til en sang som for mig virker ret tilfældig og meget længere nede i shuffle playlisten. Det er vist kun mig der render ind i den fejl, men den kom også med iOS 15.2. Så der er nok ikke mange der har oplevet den endnu.


The farm saw the farm (Går'n så går'n)