xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
iTunes kan ikke fasthold iphone
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


32

0
18. januar 2022 @ 19:46
Let øvet

Jeg har en MacBook Air fra 2013 som er fuldt opdateret. Efter jeg har fået en iPhone XR er det vanskeligt at sætte den til iTunes. Den er længe om at finde telefonen og når den gør, så forsvinder forbindelsen hele tiden så navnet på telefonen er der i et par sekunder, og er væk nogle sekunder, er der igen et par sekunder osv. Nogle gange skal jeg bare genstart iTunes, andre gange skal jeg genstarte computeren. I dag har jeg prøvet begge dele flere gange og kan ikke få det til at virke. Da jeg åbnede mac i dag blev der downloadet noget før jeg kunne bruge iPhone, og det troede jeg ville løse problemet - det gjorde det ikke. Er der nogen, der har et godt råd? Tak for hjælpen

  7
0
  476

8586

198
19. januar 2022 @ 08:19
Poseidon

Bruger du Wifi eller kabel til synkronisering?


927

49
19. januar 2022 @ 08:58
Veteran

Bruger du WiFi kan det godt være at du har problemer med WiFi routeren. Jeg har lige fået ny internetudbyder, hvis WiFi router smider mine devices af ca en gang i minuttet. Det er samtlig devices der er tale om. Og det problem du beskriver der, har jeg nemlig også fået nu. 

Har du bemærket at dine devices mister forbindelsen til internettet i ny og næ? Altså en vilkårlig hjemmeside ikke vil læses ind, men godt vil alligevel hvis du trykker på reload knappen? 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

32

0
19. januar 2022 @ 14:55
Let øvet

jeg bruger kabel


32

0
19. januar 2022 @ 14:56
Let øvet

Jeg bruger kabel men mærker ikke problemer med indlæsning på wifi - det er lidt langsommere på mac, når jeg har vpn tilsluttet, men det har jeg ikke, når jeg har telefonen til.


2709

341
PallMei (Skribent)
19. januar 2022 @ 15:03
Bit kongen
ullchen skrev:

Jeg bruger kabel men mærker ikke problemer med indlæsning på wifi - det er lidt langsommere på mac, når jeg har vpn tilsluttet, men det har jeg ikke, når jeg har telefonen til.

Har du prøvet med et andet kabel? Har du en fornuftig moderne router er wifi også hurtigere, da iPhone stadig kun har usb 2 stik. Lidt ironisk når de vægter video optagelse så højt (Men de vil nok gerne have folk til at betale for masser af iCloud plads).


32

0
20. januar 2022 @ 17:23
Let øvet

Jeg har prøvet med nyt kabel med samme resultat, men lige nu virker det. Jeg skal nok bare investere i en nyere mac ... Tak for jeres svar.


4593

394
20. januar 2022 @ 17:38
FPU
ullchen skrev:

Jeg har prøvet med nyt kabel med samme resultat, men lige nu virker det. Jeg skal nok bare investere i en nyere mac ... Tak for jeres svar.

Det er vist billigere at prøve med WiFi først, for det KUNNE jo være, at det kørte stabilt.