xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)
macnyt  /  forum  /  emne
Smitte|Stop virker ikke
Kategori: Sikkerhed er sund fornuft - tænk før du ... (Sikkerhed)


927

49
16. januar 2022 @ 10:16
Veteran

Jeg blev lige testet positiv for Corona, og smed det ind i Apples egen Smitte|Stop app. Min kone bruger det også., men hun får ingen notifikation på at jeg har det. Hvordan hulen advarer den app andre omkring sig?

Mit Coronapas er stadig gyldig. Der er noget der ikke hænger helt sammen her. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  5
0
  432

4593

394
16. januar 2022 @ 11:14
FPU

Så vidt jeg husker, skal man have BlueTooth slået til, så telefoner i nærheden får advarslen. Der er vist også noget med, at man skal acceptere at dele temmelig mange personlige oplysninger med app'en, men ikke med privatpersoner.

Det hele står her. Klik på "Mere".

Alt andet lige, går der lige lidt tid, inden diverse styrelser og hjemmesider er opdaterede med din infektion.

I midten af december havde jeg lige netop fået bestilt booster-stik til den 3. januar, da jeg fik melding om overskudsdoser lige rundt om hjørnet, så jeg smed, hvad jeg havde i hænderne og fik stikket med det samme i stedet for.

Jeg spurgte lægen, hvad jeg så skulle gøre med den tid den 3. januar, og her var meldingen, at den automatisk blev annuleret. Imidlertid fik jeg en huske-SMS en uges tid senere, men da jeg så loggede ind på vacciner.dk, kunne jeg ikke få lov til at booke, ændre eller aflyse tider, fordi mit booster-stik alligevel var blevet registreret korrekt. Det vidste huske-SMS'en bare ikke.

En af vennernes ene datter blev testet positiv i mandags, og hendes Corona-pas ER blevet opdateret, så træk den lige et par dage og tjek så igen.

Hun er indtil videre sluppet med noget, som minder om en forkølelse, så det er højst sandsynligt Omikron-varianten, hun har fået, fordi den først og fremmest sætter sig i svælget modsat delta og de andre, som kravler længere ned i luftvejene.

Jeg håber, at du slipper med lige så milde symptomer.

God bedring!


2709

341
PallMei (Skribent)
16. januar 2022 @ 11:25
Bit kongen

Prøv at tjekke deres spørgsmål og svar:

https://smittestop.dk/spoergsmaal-og-svar 

Er på vej ud af døren, så har desværre ikke tid til at kigge


1708

43
16. januar 2022 @ 12:39
Stormogul

Har den nogen sinde virket ????


4593

394
16. januar 2022 @ 13:28
FPU
Gorm Jørgensen skrev:

Har den nogen sinde virket ????

Næh, der er jo 25.000 nye smittede hver dag i øjeblikket. :o)


927

49
16. januar 2022 @ 14:54
Veteran

Ok nu fik min kone den besked… godt syv timer senere. Jeg troede sådan noget kører automatisk  


The farm saw the farm (Går'n så går'n)