xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Sætte harddisk på Samsung TV?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


456

8
20. oktober 2021 @ 11:44
Seniormedlem

Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.

Hvad gør man så...?


  3
0
  408

2709

339
PallMei (Skribent)
20. oktober 2021 @ 12:08
Bit kongen
Jegersolen skrev:

Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.

Hvad gør man så...?


Formater til exFAT istedet for FAT. FAT har i bedste fald en maks fil-størelse på 4GB, men exFAT har ikke den begrænsning. NTFS er nok også en mulighed, men så skal du lave krumspring for at skrive til den fra Mac.


1641

24
22. oktober 2021 @ 09:00
Stormogul
Jegersolen skrev:

Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.

Hvad gør man så...?


Du skal lade Samsung  TV'et formatere den, så den arbejder i det format Som Samsung benytter.... Så virker det..



Once you go Mac - You'll never go back..!

2709

339
PallMei (Skribent)
22. oktober 2021 @ 09:13
Bit kongen
Giffi skrev:
Jegersolen skrev:

Jeg har prøvet at sætte en SSD-drev til et nyere Samsung Tv. Der er 128 gb på disken, men når tv-et selv formatterer denne, er der kun plads til få minutters optagelse.

Hvad gør man så...?


Du skal lade Samsung  TV'et formatere den, så den arbejder i det format Som Samsung benytter.... Så virker det..

(

Det er hvad han gør. Spørgsmålet er om der er nogen valgmuligheder (mit Samsung fjernsyn er alt for gammel til at have den funktionalitet, men vil ikke dø).