xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
345
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Problemer efter udflytning
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


11

0
14. juli 2021 @ 17:13
Nyt medlem

Efter at iPhone sync er flyttet ud af iTunes har jeg flere gange haft problemer med lydbøger som jeg er storforbruger af. 

Det viser sig helt konkret som følger: når jeg importerer en bog i "Bøger" ser alt fint og godt ud.

Når jeg så gerne vil lægge bogen ind på min iPhone v.h.a. sync (nu via Finder) sker det flere gange at bogens kapitel nummerering forsvinder og lydbogen herefter afspilles i tilfældig kapitelorden: eks Susanne Stauns "Hilsen fra Rexville"

Når man lukker CD ikonet op bliver filerne på CD'en listet som følger- spor001.mp3 - spor 002.mp3 - spor003.mp3 o.s.v.

Når jeg prøver at synkronisere bogen vises vedhæftede billede

Altså spor 001.mp3 osv. er nu ændret til "Hilsen fra Rexville" for alle kapitler og dermed totalkaos i afspilning. Hvordan og hvorfor mon? Jeg har prøvet at lege lidt med "A better finder rename" uden succes. Håber virkelig at nogen kan hjælpe da det er kilde til stor irritation. Jeg ved godt at jeg bare kan afspille via iTunes uden problemer, men det er bare ikke helt det samme, og der er flere features man må undvære ved denne metode (oplæsningshastighed fx)

  2
0
  525

2709

345
PallMei (Skribent)
14. juli 2021 @ 17:38
Bit kongen

Kan ikke hjælpe dig, for jeg har aldrig været iTunes fan og måden der skal synces. Bruger det nu af nød, fordi det er eneste måde at få musik på mit Apple Watch, men fan bliver jeg ikke.

Derimod kan jeg anbefale Mp3 Audiobook player pro:

https://apps.apple.com/dk/app/mp3-audiobook-player-pro/id889580711?l=da

Den bruger jeg til lydbøger. Så har jeg selv kontrol med at kopiere over, uden at skulle tilføje til mit iTunes bibliotek.

Der er vist også en gratis test version, som jeg ikke helt kan huske begrænsningerne på. Hvert fald syntes jeg pro versionen er de 35kr værd.


11

0
14. juli 2021 @ 17:41
Nyt medlem

Tak! det vil jeg staks prøve af :-)