xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)
macnyt  /  forum  /  emne
HomePod væk, men nu er den der igen
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)


76

3
JanPed (Skribent)
08. juni 2021 @ 10:58
Novice

Hvad skete der? Kan ikke finde noget i WWDC.

  11
0
  785

927

49
08. juni 2021 @ 11:08
Veteran

WWDC er en konference primært for udviklere og ikke så meget for forbrugerne. Så det er meget sjældent, at der kommer nyt hardware på sådan en konference.

Det at der skulle have været nyt hardware til WWDC2021 er nok mere det, at Apple troller for vildt YouTuberne der lever af at sprede disse rygter. Det har Apple faktisk gjort siden Covid-19 brød ud. Første gang jeg lod mærke til det, var da Jon Prosser fortalte om de nye AirPods Max, og senere røg enda hans øjenbryn sig en tur igennem en trimmer, fordi Apple formegentlig trak i land i sidste øjeblik.

Nyt hardware kommer som regel til September og til Marts.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

8586

198
08. juni 2021 @ 11:26
Poseidon
Ufomekaniker skrev:

WWDC er en konference primært for udviklere og ikke så meget for forbrugerne. Så det er meget sjældent, at der kommer nyt hardware på sådan en konference.

Der har været annonceret nyt hardware ved halvdelen af alle WWDCs de sidste 10 år.


927

49
08. juni 2021 @ 12:02
Veteran
David Munch skrev:
Ufomekaniker skrev:

WWDC er en konference primært for udviklere og ikke så meget for forbrugerne. Så det er meget sjældent, at der kommer nyt hardware på sådan en konference.

Der har været annonceret nyt hardware ved halvdelen af alle WWDCs de sidste 10 år.

Cool. Hvad er så grunden til det der trådstarter spørger ind om?

Det kunne jo være du kunne hjælpe ham i stedet for?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

8586

198
08. juni 2021 @ 12:41
Poseidon
Ufomekaniker skrev:
Cool. Hvad er så grunden til det der trådstarter spørger ind om?

Det kunne jo være du kunne hjælpe ham i stedet for?

Intet? Det er jo ikke ham jeg svarer? Jeg forstår ikke engang hvad det er han spørger om, udover det omhandler Homepod.

Hvis du er tøsefornærmet over at blive rettet i noget som er faktuelt forkert, så overvej om det smarteste ikke bare var at acceptere det, og gå videre i livet. 


2709

341
PallMei (Skribent)
08. juni 2021 @ 13:03
Bit kongen
David Munch skrev:
Ufomekaniker skrev:
Cool. Hvad er så grunden til det der trådstarter spørger ind om?

Det kunne jo være du kunne hjælpe ham i stedet for?

Intet? Det er jo ikke ham jeg svarer? Jeg forstår ikke engang hvad det er han spørger om, udover det omhandler Homepod.

Hvis du er tøsefornærmet over at blive rettet i noget som er faktuelt forkert, så overvej om det smarteste ikke bare var at acceptere det, og gå videre i livet. 

Jeg syntes nu ufomekaniker har ret. Det er software og værktøjer til udviklere der er primære fokus. Værktøjer kan også være hardware. Hardware kan også introducere nye teknologier som kan anvendes af udviklere og de har måske nogle sessions i løbet af konferencen omkring det.

Og ja, det er en kæmpe rygte industri omkring Apple. Jeg mistænker dem for selv at holde det i live ved at være lukket men plante læks. Læks der kan have hold i virkeligheden eller aflede opmærksomheden.


927

49
08. juni 2021 @ 13:36
Veteran

Jeg syntes nu også jeg har ret.

Det er primært en udviklerkonference, ikke en Keynote eller et event hvor der skal sælges hardware.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

76

3
JanPed (Skribent)
08. juni 2021 @ 14:03
Novice

Mit spørgsmål var egentlig bare at den store HomePod blev taget af markedet for et par måneder siden, men er nu igen til salg?


349

3
08. juni 2021 @ 21:24
Lærling
JanPed skrev:

Mit spørgsmål var egentlig bare at den store HomePod blev taget af markedet for et par måneder siden, men er nu igen til salg?

Hvor?


927

49
08. juni 2021 @ 23:50
Veteran
The farm saw the farm (Går'n så går'n)

507

9
09. juni 2021 @ 12:14
Kaptajn

Den kan også købes i UK.


https://www.apple.com/uk/homepod-2018/


349

3
11. juni 2021 @ 08:28
Lærling
Ufomekaniker skrev:

HomePod - USA

Nu kigger jeg ikke så ofte på den amerikanske side. Men her står jo så længe lager haves. Har den været pillet helt af eller?