xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)
macnyt  /  forum  /  emne
Mr. Yah, I need a big HomePod, ... and big sound
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)


1907

191
PowerPalle (Administrator)
07. juni 2021 @ 20:21
Stormogul

HomePod mini kan ikke gøre det alene. Så det blev en ommer på WWDC...

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  12
2
  752

8586

198
07. juni 2021 @ 20:25
Poseidon

Det er vi to om.

Men WWDC i år var tydeligvis kun omkring software.


1663

46
07. juni 2021 @ 20:47
Stormogul

Sku en rimelig tynd omgang i år. Plejer at gå direkte efter at hoppe på nyeste Beta men der er intet i år der trækker. Desværre

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

678

26
07. juni 2021 @ 20:47
Veteran

Helt enig, det slet ikke godt nok. Men mon ikke vi ser en opdateret version, som sidder lige i skabet.


678

26
07. juni 2021 @ 20:50
Veteran
Pjock skrev:

Sku en rimelig tynd omgang i år. Plejer at gå direkte efter at hoppe på nyeste Beta men der er intet i år der trækker. Desværre

Ser frem til fokus på enhederne. Har ofte undret mig over, at det ikke har været muligt at dele notifikationer og lignende op, så jeg ikke får arbejdsrelaterede ting i weekenden og ferie… men det siger måske lidt, når det er det jeg ser mest frem til! 


1907

191
PowerPalle (Administrator)
07. juni 2021 @ 21:00
Stormogul

Jeg syntes er det var en fin keynote med masser af brugbare nyheder. Husk, at det er en udvikler konference.mJeg havde selv sat mig op til at der kom hardware og det gjorde der ikke, det er ok. Wwdc bringer normalt og i nyere tid ikke hardware. Det skal nok komme...

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

4593

394
07. juni 2021 @ 21:04
FPU

Jeg glæder mig mest til at se alle guruerne på YouTube vikle sig ind i bortforklaringer om, hvorfor alle deres forudsigelser om nye bærbare M2-Mac'er ikke blev til noget.

Der var ellers stor konsensus om ny bærbar hardware, og jeg havde da håbet på en 14'' MBP. Men nu bliver der mere tid til opsparing og mere tid til generelt prisfald på komponenter, så det går jo nok.

Er i øvrigt enig med jer om, at det var en flad omgang, men grænsen for, hvad man kan finde på af funktionalitet er nok ved at være nået. I fik så ikke jeres HomePods denne gang, men I fik da lyden flyttet ud i hjørnerne af jeres AirPods i stedet for, og lidt har jo også ret. :o)


2709

341
PallMei (Skribent)
07. juni 2021 @ 21:24
Bit kongen

Det er en udvikler konference, så at fokus ER software, hvilket ikke burde overraske.

Jeg syntes indholdet var ret godt, men indpakningen er som sædvanlig ulidelig (kæmpe reklameblok) og kan kun udholdes med lyden slukket.  

Til en udvikler konference syntes jeg kun det ville give mening med nyt hardware til denne event, hvis det var udvikler relevant. F.eks. nogle nye unikke egenskaber Apple ønskede at udviklere skulle udnytte.

Kan i øvrigt se at 6s/6s+/SE alle får ios 15, det er god support 👍

Kan så også se at min gamle 11" MBA ikke får næste macOS, men da den har metal-understøttelse håber jeg i modsætning til min iMac, at folkene på macrumors kommer med måde lirke den på.


927

49
07. juni 2021 @ 21:37
Veteran
PallMei skrev:


Kan så også se at min gamle 11" MBA ikke får næste macOS, men da den har metal-understøttelse håber jeg i modsætning til min iMac, at folkene på macrumors kommer med måde lirke den på.

Det kan man vist godt alligevel, hvis man gider at lægge lidt tid idet. Bare følge denne YouTube video.

Klik

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

341
PallMei (Skribent)
07. juni 2021 @ 21:48
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:
PallMei skrev:


Kan så også se at min gamle 11" MBA ikke får næste macOS, men da den har metal-understøttelse håber jeg i modsætning til min iMac, at folkene på macrumors kommer med måde lirke den på.

Det kan man vist godt alligevel, hvis man gider at lægge lidt tid idet. Bare følge denne YouTube video.

Klik

Den har Big Sur support, det er Monterey jeg håber der kommer en tilsvarende løsning til. 


927

49
07. juni 2021 @ 22:15
Veteran
PallMei skrev:
Ufomekaniker skrev:
PallMei skrev:


Kan så også se at min gamle 11" MBA ikke får næste macOS, men da den har metal-understøttelse håber jeg i modsætning til min iMac, at folkene på macrumors kommer med måde lirke den på.

Det kan man vist godt alligevel, hvis man gider at lægge lidt tid idet. Bare følge denne YouTube video.

Klik

Den har Big Sur support, det er Monterey jeg håber der kommer en tilsvarende løsning til. 

Jeg tror samme løsning virker, fordi Bug Sur og Monterey bruger samme drivere. Det må man da i det mindste håbe.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

1907

191
PowerPalle (Administrator)
08. juni 2021 @ 15:56
Stormogul

Har nu sundet mig lidt.

Nu tror jeg "fuldt og fast på", at der kommer nye lyd-produkter senere på året suppleret med andre "hjemme-produkter", således at også homeOS bliver introduceret.

Jeg tænker september.

Så ved i det   

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

678

26
10. juni 2021 @ 09:34
Veteran
PowerPalle skrev:

Har nu sundet mig lidt.

Nu tror jeg "fuldt og fast på", at der kommer nye lyd-produkter senere på året suppleret med andre "hjemme-produkter", således at også homeOS bliver introduceret.

Jeg tænker september.

Så ved i det   

Du må lige lave en YouTube video omkring det - så kan du også omtale dig selv som ekspert 😄