xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Opdatering og søgefelt.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


18

0
04. maj 2021 @ 21:18
Nyt medlem

Efter den seneste opdatering til Catalina, er computeren blevet mærkbart langsommere. Nogen der har erfaret det samme??? Desuden er der sket det at bruger jeg genvejen cmd. v, og prøver at sætte det ind i Googles søgefelt låser muligheden for at bruge søgefeltet - nogle gode forslag til at undgå dette???

På forhånd tak.

  1
0
  345

927

49
04. maj 2021 @ 22:08
Veteran

Når jeg løber ind i en opdatering der er gået galt, ved jeg aldrig hvad og hvor det er gået galt for computeren. Derfor er det bedste bare at tage 100% backup ad alt, og lave en clean install, så man har ren røv at trutte i. 

Det lader jo til, at der er noget af installeringen der ikke er som det skal være, og så har man jo pludselig gang i en ret omfattende gætteleg, som går ud på at gætte hvad computeren lavede af diverse fejl under opdateringen. Lyder det som en overkommelig opgave? 

At slette hele harddisken under opstart af computeren, og lav en internet recovery, vil jeg mene er den optimale løsning.

Jeg vil skyde på, at næsten hver anden af de store opdateringer hvor macOS skifter navn går galt for mig, hvor imod alle de mindre med sikkerhedsopdateringer og andet skravl kører som Hans i Grethe. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)