xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
UX Write er ikke længere på app store
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


825

10
03. maj 2021 @ 14:41
Veteran

Hejsa

Jeg har en kammerat, som i flere år har brugt UX Write på sin iPad.

Nu har han imidlertid opdateret sin iPad, med nyeste IOS, og nu kan han ikke komme ind i

UX Write appen. Her ligger der alt mulig vigtig korrespondance fra år tilbage.

Er der nogen der har en løsning/kender problemet ?

  11
0
  617

927

49
03. maj 2021 @ 14:43
Veteran

Skriv til udvikleren og fortæl om problemet. Mange af dem plejer at svare tilbage allerede dagen efter. Det er sådan jeg gør, når jeg skal i kontakt med dem.

Han kan enten komme i kontakt med dem via app store eller via app’en (hvis han er heldig)

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

825

10
03. maj 2021 @ 15:00
Veteran

Takker - har skrevet til udvikleren, men ved jo ikke om der kommer svar.


8586

198
03. maj 2021 @ 15:01
Poseidon

Det er muligt han kan tilgå filsystemet direkte, og se samtalerne, på iPad'en med et af de programmer som kan det, for filerne ligger der nok stadig. Jeg kender dog ikke til nogen personligt, lige medmindre Arkiver appen kan det?


825

10
14. maj 2021 @ 09:17
Veteran

Arkiv - kan ikke vise filerne, desværre. Nogen ide til et program der evt. kan læse skjulte filer ?


927

49
14. maj 2021 @ 16:52
Veteran

Har han fået svar fra udvikleren? Bare en simpel bekræftelse at de har fået en mail fra din ven, og vender snart tilbage med et svar?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

341
PallMei (Skribent)
14. maj 2021 @ 18:53
Bit kongen

Kan han ikke finde den under købte apps i app store (findes under profil billedet i øverste højre hjørne). Evt. skifte til fanebladet ikke på denne iPad/iphone.

Jeg google lige hvad UX Writer er og fandt denne blog post helt fra 2016 om at den blev fjernet:

https://blog.uxproductivity.com/

Kan ikke huske om 64bit var krævet i 2016, men hvis den aldrig er kommet i 64bit, så er det umuligt at køre den på en ny ipad.

825

10
14. maj 2021 @ 20:33
Veteran

Har fået svar fra udvikler, han kan ikke rigtig hjælpe, han siger det er html eller docx filer, men når jeg søger på ipad/icloud, kommer der intet frem.


Det er derfor jeg søger en der kan informere om hbordan jeg evt. kan finde skjulte filer på ipad/icloud, men ikke fået er svar jeg kan bruge.


927

49
14. maj 2021 @ 22:16
Veteran

Kan han installere UX Write på en ældre iPad eller iPhone som ikke har den nyeste iOS/iPadOS installeret, og være så heldig at kunne få lov synkronisere hans data ned på den i stedet for, og på den måde få fat i hans data og evt. lave backup af den ad den vej?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

341
PallMei (Skribent)
14. maj 2021 @ 22:17
Bit kongen
Stig Bindner skrev:

Har fået svar fra udvikler, han kan ikke rigtig hjælpe, han siger det er html eller docx filer, men når jeg søger på ipad/icloud, kommer der intet frem.


Det er derfor jeg søger en der kan informere om hbordan jeg evt. kan finde skjulte filer på ipad/icloud, men ikke fået er svar jeg kan bruge.

Lyder underligt at I ikke kan finde dem i arkiver enten på telefon eller når den tilsluttes computer:

Ellers er der følgende muligheder

https://macroplant.com/iexplorer 

https://imazing.com/ 

http://www.3u.com/ 

De 2 første er betalingssoftware, men tror de har en prøveversion. 3utools er så vidt jeg ved gratis, men kræver windows.

Hvis han har en gammel backup, er det muligt at de kan pilles ud af den.


825

10
15. maj 2021 @ 16:48
Veteran

Tak for input imazing.com løste problemet.


2709

341
PallMei (Skribent)
16. maj 2021 @ 12:27
Bit kongen
Stig Bindner skrev:

Tak for input imazing.com løste problemet.

Super.