xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Googel Chrome
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


120

0
27. april 2021 @ 19:44
Novice

Hej Alle 

Jeg har i dag pakke min nye Macbook pro 2020 ud :-) kom fra en Air så må sige jeg syntes den er lækker..

Dog kan jeg ikke finde ud af hvorfor Google Chrome ikke virker rigtig..


Når jeg vil søge i i Chrome så refresh siden🤷🏻‍♂️ nogle der oplever det samme ??


Bh 

Morten

  5
0
  516

86

1
27. april 2021 @ 22:06
Novice

Sorry. Har INGEN erfaring med Chrome...

Livet er ikke kun lutter lagkage, det er også en dans på roser...

2709

341
PallMei (Skribent)
28. april 2021 @ 07:10
Bit kongen

Tillykke med den nye maskine. Tid til at droppe Chrome 😉

Mener slet ikke Chrome er Apple Silicon version endnu, så i hvert fald en benchmark video, hvor han måtte hente Chromium for at få Apple Silicon version. Men kan selvfølgelig være kommet siden videoen blev optaget.

Skiftede selv til Firefox for 1-2år siden. Den har jeg ikke oplevet nogen problemer med på min M1 Macbook Air. Eneste irritation for mig, er at adressebaren og tabs ikke forsvinder ved fuld skærm. Men det er ikke M1 specifikt.

Edit: umiddelbart er der nyheder om at Chrome Apple Silicon version allerede fra november, ville også være mærkelig andet. Men du kan tjekke i aktivitetsovervågning->cpu unden kolonnen type, hvis den ikke er synlig, så højreklik på overskrifterne og der kommer en popup frem, med hvilke kolonner der skal vises.


120

0
28. april 2021 @ 08:05
Novice

Godmorgen :-) 

Så det er tilbage til Safari igen ?? har bare altid brugt Chrome og den har jo huske alle min kode OSV 

men syntes bare det er sjovt den fucker sådan op men at den ikke vil søge, og bare står og lave et lup ;-) 

tak for jeres svare ha en super lækker dag 


2709

341
PallMei (Skribent)
28. april 2021 @ 09:04
Bit kongen
Morten dk skrev:

Godmorgen :-) 

Så det er tilbage til Safari igen ?? har bare altid brugt Chrome og den har jo huske alle min kode OSV 

Det var også svært for mig. Havde en masse udvidelser installeret også.

Du kan importere koder i safari->arkiv->importer fra.

Har lige prøvet fra firefox. Er ikke sikker på det var en god ide, frygter der er en masse skrammel dubletter nu.

men syntes bare det er sjovt den fucker sådan op men at den ikke vil søge, og bare står og lave et lup ;-) 

Chrome har en nulstillings funktion du kan prøve. Når du så logger på, er alt som det var før, men forhåbentligt bedre.

Jeg havde længe ville væk Chrome. Var ikke længere tryg ved at overlade så meget til google. Dråben i mit tilfælde var at Chrome begyndte begyndte køre rigtig skidt på min ene maskine. Yousee virkede ikke på Safari og safari ville heller ikke blive opdateret, da min maskine ikke længere modtager nyeste macOS. 

tak for jeres svare ha en super lækker dag 

i lige måde


120

0
29. april 2021 @ 07:16
Novice

Lige en opdate min kæreste har AIR som køre med Catalina og der virker google fint man kan søge i browser i Google 

så tænker at det er Big Sur eller hos google ? 


Dejlig dag alle