xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple sender den originale HomePod i graven
Kategori: Musik i hjemmet (HomePod)


1907

191
PowerPalle (Administrator)
13. marts 2021 @ 08:09
Stormogul

Hvor er det ærgerligt. Jeg havde ventet flere produkter i den serie og mere evolution. Jeg er ikke til den nye HomePod Mini

Så nu overvejer jeg at sælge min HomePod (hvid).

https://9to5mac.com/2021/03/12/apple-discontinues-original-homepod/

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  8
1
  902

927

49
13. marts 2021 @ 16:17
Veteran

Mon ikke der kommer en HomePod 2 Pro Max, eller hvad er grunde til at de opgiver?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

291

45
13. marts 2021 @ 19:02
Juniormedlem

Det kan også være at de lancerer et nyt Apple TV Pro, udformet som en soundbar med indbygget HomePod, hvor man kan tilføje HomePod mini som baghøjttalere.

Jeg synes i hvert fald det virker mærkeligt at lave hjemmebiograflyd med HomePod og Apple TV 4K for kort derefter at stoppe salget af HomePod.

Hjemmebiograflyd understøtter ikke HomePod mini

927

49
13. marts 2021 @ 19:19
Veteran

Ja. Eller også kommer de med et faktisk fjernsyn med alt hvad man kunne ønske sig der kunne være i sådan et apparat. Det ville da godt nok være en "one more thing" der sparker røv.

Så kommer de direkte til at konkurrere direkte mod B&O. Og med de priser B&O fører, burde Apple nok kunne tjene en skilling også. Mange af Apples kunder vil gerne give den slat ekstra monetos for at få en mere fuldendt oplevelse hvis bare alt fungerer the Apple-way. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

350

4
13. marts 2021 @ 21:44
Lærling
PowerPalle skrev:

Hvor er det ærgerligt. Jeg havde ventet flere produkter i den serie og mere evolution. Jeg er ikke til den nye HomePod Mini

Så nu overvejer jeg at sælge min HomePod (hvid).

https://9to5mac.com/2021/03/12/apple-discontinues-original-homepod/

Jeg har det på samme måde! Jeg har 4 Hompods og 6 HomePod Mini i huset. Jeg er vild med funktionaliteten i Mini, men hold nu op lyden er “skuffende”!

Elsker lyden fra HomePod og havde håbet/set frem til, at få en ny opdateret version.

Hopper sgu nok på Citatation serien fra HK. 

Det sker af og til jeg slår en hjerneprut:-)

4593

394
14. marts 2021 @ 18:41
FPU

8586

198
17. marts 2021 @ 12:38
Poseidon

Jeg siger også øv.. Jeg havde ventet med længsel på at den blev lanceret officielt herhjemme.. :(


1907

191
PowerPalle (Administrator)
17. marts 2021 @ 17:33
Stormogul

Efter nogen overvejelse så har jeg en insisterende tro på, at Apple kommer med en ny bølge af højtaller-produkter, .. og jeg tror, at det bliver i år (til efteråret, omkring oktober, november, inden julehandlen). Den mini får ikke lov til at stå alene tilbage, og Apple opgiver ikke det marked - de har åbenbart bare ikke så travlt.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

927

49
17. marts 2021 @ 18:33
Veteran

Minien er til grin hvis man vil have nogen lunde god lyd, og den er nærmest en HomePod SE for mig. Mini'en er en campingvognshøjtaler :D

Jeg håber stadig der kommer en HomePod 2, som er en relancering af den første, Det kunne være fordi den får et helt nyt formål, hvor Siri ikke længere er i centrum.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)