Hej, jeg får ikke de 200gb lagringsplads jeg har købt. Det til trods for at der står at godkendelse er udført.
Hvad kan det skyldes ?
På forhånd tak.
Somme tider virker en ændring først efter, at man har logget ud, eventuelt genstartet sit apparat, og så logget ind igen. Har du prøvet det?
Hvis det ikke hjælper, så prøv at tale med Apple om det; du har trods alt købt en service hos dem, så de har et vist ansvar for at få det til at virke.
Apple Danmark: 80 24 08 35. Åbent 9-19. Kan dog ikke huske, om det er hele ugen eller kun mandag til fredag.
Har samme problem og der er enda sync problemer mellem computerne og gutten fra Apple jeg snakkede med i går anede ikke en dyt og bad mig blot om at re-indeksere sporlight for hele drevet så indekseringen af hele drevet er opdatere. Men det hjalp ikke.
Det er et problem jeg fik after sidste uodate af Big Sur. Jeg tror seriøst at der en bug i Big Sur.
Ufomekaniker skrev:Har samme problem og der er enda sync problemer mellem computerne og gutten fra Apple jeg snakkede med i går anede ikke en dyt og bad mig blot om at re-indeksere sporlight for hele drevet så indekseringen af hele drevet er opdatere. Men det hjalp ikke.
Det er et problem jeg fik after sidste uodate af Big Sur. Jeg tror seriøst at der en bug i Big Sur.
Har en veninde i samme båd og det fejlede også fra iOS, så tror det er server relateret.