xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Opsøg hjælp fra andre brugere (Netværk)
macnyt  /  forum  /  emne
YouSee GigaSpeed 939 Mbps / 521 Mbps versus TDC Net Fibernet
Kategori: Opsøg hjælp fra andre brugere (Netværk)


740

38
19. januar 2021 @ 19:14

Til alle jer, der er opgraderet til TDC Net Fibernet:

Hvad kan jeg forvente af download og upload, når TDC Net her i næste måned graver Fibernet ned på matriklen.

Jeg er altid interesseret i at have den højeste hastighed muligt på både download og upload.

  6
3
  531

740

38
19. januar 2021 @ 19:53

Giffi, Beman and Factory need not comment this thread as haters are gonna hate...🙃😁🤷🏻‍♂️😜


1493

39
19. januar 2021 @ 19:56
Stormogul

jeg vil forvente det de lover, på kabel. men hvad er hastighed? den anden ende kan din ISP ikke garantere noget. 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

740

38
19. januar 2021 @ 19:58
Rasmus Lauritsen skrev:

jeg vil forvente det de lover, på kabel. men hvad er hastighed? den anden ende kan din ISP ikke garantere noget. 

Jeg kan ikke se, hvad de lover.

Derfor ønsker jeg bare nogle real life screenshots af hastighedsmålinger på TDC Net Fibernet forbindelser.


2185

44
19. januar 2021 @ 20:29
ASCII jonglør

TDC Net levere vel ikke selv et bredbåndsprodukt ??

I.f. deres hjemmeside skal man selv finde en udbyder: Kontakt den udbyder, du ønsker abonnement hos


1129

129
19. januar 2021 @ 20:39
Stormogul

på en 1000mbit kort kan du ikke opnå meget højere end de 930mbit, da der er protokol overhead. så din maks download vil være lidt ligesom det på billedet.

jeg har 1000/500 hos Hiper, og der har jeg 940/520 hastigheder. eller der omkring.


4593

394
19. januar 2021 @ 22:40
FPU
iPhoneX skrev:

Giffi, Beman and Factory need not comment this thread as haters are gonna hate...🙃😁🤷🏻‍♂️😜

Puha, jeg er ikke med på den liste, så:

Er det ikke ved at være på tide at smutte på apoteket og købe en ny dunk bedøvelsescreme mod din kroniske skrivekløe?

:O)

P.S. Det havde altså været rigeligt, hvis du blot havde stillet spørgsmålet og eventuelt til sammenligning bare skrevet, hvilke hastigheder, du indtil videre ligger på. Lige så meget info, meget mere respekt.

Der er absolut ingen grund til at spamme en tråd til med kæmpe billeder for at vise I/O-hastigheder, og hvis det endelig skal være grafisk, kan sådanne billeder faktisk beskæres. Det, som du præsterer i øjeblikket, er venstrefodsarbejde.

Og hvad er rationalet bag et poste et billede af, hvornår kabelmanden kommer på besøg? Er du virkelig så barnlig, at du ikke kan lade være med at blære dig med, at du får fibernet? (OK, dumt spørgsmål; det har for længst besvaret sig selv).

Som journalist burde du være i stand til at skelne, hvornår og hvor meget information er relevant, og hvornår den ikke er, men det er ikke en egenskab, som du har dyrket i de fleste tråde, som du har startet.

Time to show some judgment and some craftsmanship. We deserve it.