xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
MBP fra 2017 kan ikke starte
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


650

1
12. januar 2021 @ 23:05
Veteran

Jeg forsøger lige her og håber nogle kan hjælpe. Vores MacBook Pro fra 2017 er gået i sort. Den blev fint brugt og strømmen var på 80%(mener brugeren). Lige pludselig går den sort og slukker. Nu vil den ikke noget som helst. Vi har forsøgt alle de genveje med at holde ned i 10 sek, SMC  osv. intet har fået liv i computeren. Vi har haft den til strøm i 24 timer. Stadig intet liv.

Kan det være opladestikket der ikke oplader? Men burde det ikke vise fejl?

Kan det være skærmen der er gået sort? Men burde der ikke være startop lyder og lys i fx capslock?

Hvad kan det ellers være? Motherboard eller lign?

Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge
  3
0
  190

931

67
12. januar 2021 @ 23:45
Veteran

Prøv først en anden oplader og et andet USB-C kabel

MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”

650

1
13. januar 2021 @ 00:23
Veteran

Hej


tak for det. Burde den ikke vise “oplad”/“batteri” logoet hvis der intet strøm er på den?

Jeg ville sende min familie forbi dig i morgen hvis det ikke hjælper. Har du åbent til aflevering eller?

Macnyt - EUA (End User Areement) 03.03.2010 Følgende er gældende regelsæt for Macnyt's brugere og er gældende i forbindelse med etablering af en bruge

931

67
13. januar 2021 @ 00:27
Veteran

Jo burde den vise medmindre den er helt fuldstændig flad. Men hvis det skete med 80% strøm tilbage og den bare døde pludseligt så er det sikkert logic board fejl. 

Butik er lukket pga restriktioner men værksted er åben for indlevering/afhentning mellem kl 10-15. Kom bare forbi så kan jeg lige tjekke.

MACMO.dk - Husk vi giver 10% rabat til “Macnyt’ere”