xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple har noget vigtigt at fortælle onsdag, ... !!!
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1891

183
PowerPalle (Administrator)
12. januar 2021 @ 21:42
Stormogul

Når man læser denne artikel får man en fornemmelse af, at Apple onsdag har noget spændede i posen, og det er ike et nyt produkt...

Well, hvad kan det så være ?

  1. Apple's CEO Tim Cook træder af til fordel for en afløser
  2. Apple introducerer en ny og markant privatlivspolitik
  3. Titan? Nå nej, det er jo et produkt
  4. Apple tilbyder at bruge alle Apple butikker som vaccinations-lokationer
  5. Apple køber Hyundai

Uhhh, det bliver da lidt spændende... og ude af takt med hvordan de ellers plejer at gøre det

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger
  13
0
  894

2581

84
13. januar 2021 @ 08:51
Bit kongen

De får ryddet op i den møgbunke der udgør rygraden i deres produkter. 

iCloud

Åh hvor er jeg træt af det skrabede interimistisk rod.

Det er faktisk den ene ting der indimellem får mig til at tænke at det her gider jeg ikke mere, men hvad er alternativet? En Samsung hyper 5G med en levetid på 10 måneder. 




8581

198
13. januar 2021 @ 10:19
Poseidon

Jeg tror de har indkøbt vacciner, og vil give dem gratis ud i deres butikker. Det er lige sådan noget Cook elsker.


1139

12
13. januar 2021 @ 11:48
Stormogul
David Munch skrev:

Jeg tror de har indkøbt vacciner, og vil give dem gratis ud i deres butikker. Det er lige sådan noget Cook elsker.

Køb en Mac eller iphone og få gratis vaccine med i købet :) 


217

11
13. januar 2021 @ 12:23
Juniormedlem

At HomePod frigives i Danmark og samtidig kan SIRI nu også bruges på AppleTV på dansk? 😜

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision

1891

183
PowerPalle (Administrator)
13. januar 2021 @ 16:23
Stormogul

Resultatet blev følgende...

https://9to5mac.com/2021/01/13/apple-announces-major-new-reji-projects-to-tackle-systemic-racism/

Apple announces major new REJI projects to tackle systemic racism

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

186

13
13. januar 2021 @ 17:35
Novice

Fixer du ikke snart  den font color under ens profil, den der er så grå man dårligt kan læse den :) (IP info... *hint*)

Tak og godt nytår til dig også Palle...



1891

183
PowerPalle (Administrator)
13. januar 2021 @ 19:58
Stormogul
Morten Hansen skrev:

Fixer du ikke snart  den font color under ens profil, den der er så grå man dårligt kan læse den :) (IP info... *hint*)

Tak og godt nytår til dig også Palle...


Hej Morten

Tak for henvisningen. Jeg har rettet det til nu. Både skriftfarve og enkodning.

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

186

13
13. januar 2021 @ 19:59
Novice
PowerPalle skrev:
Morten Hansen skrev:

Fixer du ikke snart  den font color under ens profil, den der er så grå man dårligt kan læse den :) (IP info... *hint*)

Tak og godt nytår til dig også Palle...


Hej Morten

Tak for henvisningen. Jeg har rettet det til nu. Både skriftfarve og enkodning.

/PP

Tak :) og se nu der, det er så fint, både det ene og det andet. :P


186

13
13. januar 2021 @ 20:20
Novice

PP, under " Dine generelle brugerdata" , ved ens profil, der har du " VÆRDI (DATA) " i top af dit table..

Burde "VÆRDI (DATA)" Ikke hedde "INFO" og så "VÆRDI (DATA)" skifter du til " Funktion" ? :)

Du kan jo ikke ændre på noget under "VÆRDI (DATA)" men kun SE en info ang din bruger, og under hvad der nu hedder "INFO" skifte til "Funktion" ::)

Du buirde faktisk bare slette "VÆRDI (DATA)" og så bytte om på Funktion og INFO..

En mindre ændring, men tænk over det. :P


186

13
13. januar 2021 @ 20:47
Novice

Aktuel IP-adresse : Den viser godt nok ens IP, men hvad skal jeg bruge til at den både står ude til venstre. hele 2 gange, både korrekt og så i table, med en masse "0000000" foran og så i omvendt række " :) Samt en fancy popup mouseover macro ??  (We know who you are) - Erhm ja det kan jeg jo læse hele 2 gange .... Argh come on, det er vidst random info bare fordi man kan... :P Tror heller ikke jeg behøver at vide hvilken browser jeg benytter, det burde jeg have hjerne til at vide selv... Medmindre du self tror dine users er dumme :) Hvis dine users så vidste hvad du ellers kunne se var det en anden snak... Helt ærligt, ingen grund til at load så meget info og gøre siden langsommere med random crap.


2581

84
14. januar 2021 @ 08:50
Bit kongen
Morten Hansen skrev:

...Helt ærligt, ingen grund til at load så meget info og gøre siden langsommere med random crap.

Lige nu er det dine indlæg der er random crap og gør siden langsommere at loade.

Dine indlæg har intet med det oprindelige opslag at gøre og menupunktet "Kontakt", nede i højre hjørne, er ikke for sjov.




927

49
14. januar 2021 @ 11:20
Veteran
Morten Hansen skrev:

Aktuel IP-adresse : Den viser godt nok ens IP, men hvad skal jeg bruge til at den både står ude til venstre. hele 2 gange, både korrekt og så i table, med en masse "0000000" foran og så i omvendt række " :) Samt en fancy popup mouseover macro ??  (We know who you are) - Erhm ja det kan jeg jo læse hele 2 gange .... Argh come on, det er vidst random info bare fordi man kan... :P Tror heller ikke jeg behøver at vide hvilken browser jeg benytter, det burde jeg have hjerne til at vide selv... Medmindre du self tror dine users er dumme :) Hvis dine users så vidste hvad du ellers kunne se var det en anden snak... Helt ærligt, ingen grund til at load så meget info og gøre siden langsommere med random crap.

Er vi ikke en anelse arrogante lige nu?

Skriv en mail direkte til bossen, og du får svar, i stedet for at spamme den her tråd til, som heller ikke er et kønt syn. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2581

84
14. januar 2021 @ 12:34
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:
Er vi ikke en anelse arrogante lige nu?

Det er hele formålet med hans bruger her på siden, at provokere. Jeg kan genkende hele stilen men ikke huske de brugernavne han tidligere har brugt.