xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Apple watch mic allways on?
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


927

49
14. december 2020 @ 21:20
Veteran

Flere gange på de sidste har min kone lagt mærke til, at den gule mikrofon-ikon foroven på hendes Apple Watch er tændt i så lang tid, at hendes ur løber tør for størm i løbet af et par timer. Hun aner ikke om det er hende selv der aktiverer den, eller hvordan man kan forhindre at det sker. Hun ved slet ikke hvilken app der bruger mikrofonen. Er der nogen der ved noget om det?

The farm saw the farm (Går'n så går'n)
  9
0
  551

1708

43
14. december 2020 @ 21:26
Stormogul

Kan det være at uret lytter efter 'Hej Siri' ?



927

49
14. december 2020 @ 21:30
Veteran

God ide. Jeg prøver at tjekke efter. Det er bare underligt at den selv tænder mik på et tidspunkt og vider den gule ikon øverst på displayed, for det mener jeg ikke sket hvis den har "Hey Siri" aktiveret. Men god ide. Jeg vender tilbage.

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

349

3
14. december 2020 @ 23:01
Lærling

Tænker også det kan være funktionen for håndvask? 


2709

341
PallMei (Skribent)
14. december 2020 @ 23:07
Bit kongen

Måske støj måleren. Kan under alle omstændigheder anbefales at slå fra, af hensyn til batteriet og aktivere efter behov.


147

1
15. december 2020 @ 08:07
Novice

Når den viser sig næste gang, så kan hun også prøve at lukke alle aktive apps én efter én til den forsvinder. Og er den tændt ved et andet watch-face? 

Bud på apps der kunne bruge mic'en: Lydmåler, Shazam, Siri, Opkald


927

49
15. december 2020 @ 13:56
Veteran

Ja. Den tænder bare mikrofonen automatisk og tømmer batteriet på ca en time, og jeg har ikke kunnet finde nogle apps det bruger den. Hvilken app gør det? Selv Siri gør det ikke. Hun har ikke Shazam og støjmåler et slet ikke på nogle af hendes watch faces. Jeg tror vi prøvet at lave en Windows 98 gendanne telefonen her til aften. 

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

2709

341
PallMei (Skribent)
15. december 2020 @ 14:27
Bit kongen
Ufomekaniker skrev:

Ja. Den tænder bare mikrofonen automatisk og tømmer batteriet på ca en time, og jeg har ikke kunnet finde nogle apps det bruger den. Hvilken app gør det? Selv Siri gør det ikke. Hun har ikke Shazam og støjmåler et slet ikke på nogle af hendes watch faces. Jeg tror vi prøvet at lave en Windows 98 gendanne telefonen her til aften. 

Slå støjmåling fra i indstillinger->Støj. Men det er godt nok skidt, hvis det skulle tømme den på en time. Og når du er i indstillinger, så slå Siri fra også på andet end at aktivere med kronen.

927

49
15. december 2020 @ 15:39
Veteran

Takker. Prøver!

The farm saw the farm (Går'n så går'n)

576

0
15. december 2020 @ 17:45
Kaptajn

Hej, til info må jeg oplyse, at jeg både bruger Walkie-talkie, Støjmåler og Siri. Det er ikke disse, der dræner batteriet på en tim. Jeg har30% strøm tilbage ved sengetid. Støjmåler kører altid ved mig pga. arbejde. Synes det er en god reminder om at huske øreværn. 

Apple Watch 5, AppleTV4, iPad 2018, iPhone 7, iPod Shuffle4, TimeCapsule,