xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Kan ikke gendanne fra Time Machine
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


3

0
22. november 2020 @ 19:10
Nyt medlem

Hej. Jeg opdaterede mit Mojave til Catalina og opdagede at flere programmer ikke virkede korret. Jeg ville derfor gendanne til Mojave ved at genstarte i Recovery Mode og vælge "Restore from Time Machine" og vælge den eksterne harddisk jeg har min backup på. Jeg får dog hver gang en fejl, når den har kørt i ca. 10 min. Jeg kan nu heller ikke tænde computeren på normal vis. I stedet kommer der bare et spørgsmålstegn der står og blinker. Jeg har læst noget om at Catalina ændrer formatet på Time Machine backuppen. Kan det være grunden til jeg ikke kan gendanne?

Når jeg får fejlen, foreslår den mig: "To reinstall macOS, click install macOS. During the install you can choose to transfer your Information from a Time Machine backup."

Min harddisk er dog efter jeg forsøgte at gendanne helt fuld og jeg får derfor besked om at der ikke er tilstrækkelig plads til at vælge "Install". Er i tvivl om jeg skal formatere harddisken og håbe på at jeg kan geninstallere (det er Mojave den forsøger at installere), og derefter gendanne fra min backup?

  2
0
  333

1708

43
22. november 2020 @ 21:10
Stormogul

Fejl


1708

43
23. november 2020 @ 06:54
Stormogul

Slet harddisken, og så geninstaller MacOS Mjave. Når den er færdig med det så vælg hent data fra en timemachine når Mojave når der til.