Når der er fuld smæk på bredbånd på hjemmefronten... 💨 ⚡️
TDC 5G kan slet ikke hamle op med YouSee GigaSpeed (endnu...) 😊😇
Hvordan fik du fat i den forbindelse med den upload, og hvad bløder du for den hver måned?
For en rund 50er FEMdobler jeg upload; det er en fin pris for 566Mbit op.
Da jeg fik min første faste forbindelse, TDC Pro@ccess ADSL i september 2000, da kostede 20Mbit ned og 2Mbit op i alt 1200,00 kroner. OM. MÅNEDEN.
Det er lækkert med stabil/hurtig forbindelse, jeg skiftede selv fra TDC/YouSee til Hiper's fiber 1.000/1.000 til lavere pris og højere hastighed end TDC/YouSee (Hiper Kr 319/måned). Så vidt jeg kan se er det altsammen på TDC's net/samme teknikere.
Dejligt med mere konkurrence på markedet.
Op med med humøret og hastigheden og ned med skatten og prisen. Som man siger.
Ekstremt dejligt nyt: At vores allesammens gode gamle Macnyt er tilbage i topform for os dedikerede Apple fan bois og First Movers / Early Adopters, der nu kan være i fred for infame haters gonna hate posers som Factory og Beman.
jeg har også hiper fiber... 1000/500 det virker bare. det er dejligt når man genstarter netværksudstyr at man ikke skal være offline i op til en halv-time fordi udstyr skal træne sig på linjen... :D
Nihad skrev:jeg har også hiper fiber... 1000/500 det virker bare. det er dejligt når man genstarter netværksudstyr at man ikke skal være offline i op til en halv-time fordi udstyr skal træne sig på linjen... :D
Lyder godt!